آریا جوان
بیانیه 8 گروه مقاومت عراق؛
با نظامیان آمریکایی به عنوان اشغالگر برخورد خواهیم کرد
شنبه 16 فروردين 1399 - 22:40:23
آریا جوان - هشت گروه مقاومت عراق با صدور بیانیه مشترکی، نظامیان آمریکایی در عراق را نیروهای اشغالگر محسوب و اعلام کردند که با آنها به عنوان اشغالگر برخورد خواهد شد.

به نقل از النهرین، هشت گروه مقاومت عراق با صدور بیانیه مشترکی، نظامیان آمریکایی در عراق را نیروهای اشغالگر محسوب و اعلام کردند که با آنها به عنوان اشغالگر برخورد خواهد شد.
در بیانیه مشترک صادره از جنبش عصائب اهل الحق، الاوفیاء، جند الامام، النجباء، گردان‌های سیدالشهداء، امام علی (ع)، گردان‌های عاشوراء و الخراسانی سه پیام ارسال شده است که پیام نخست به نظامیان آمریکایی است که برخورد با این نظامیان با زبان زور خواهد بود و عملیاتی که رخ داده است جز واکنش ساده ای نیست.
پیام دوم هشت گروه مقاومت عراق خطاب به گروههای سیاسی است که در آن موضع خود را که شامل مخالفت با عدنان الزرفی اعلام کرده اند و وی را نامزدی آمریکایی محسوب کرده اند.
پیام سوم این گروه‌ها نیز به ملت عراق است که این گروه‌ها بر حضور قوی برای مقابله با هر بحرانی تاکید شده از جمله دشمن جدید یعنی کرونا و اینکه این گروه‌ها برای دفاع و جانفشانی آماده اند و در این پیام خطاب به ملت عراق بیان کردند: به آمریکایی‌ها اجازه اشغال سرزمین مان و چپاول ثروت‌های کشورمان را نخواهیم داد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/341112/با-نظامیان-آمریکایی-به-عنوان-اشغالگر-برخورد-خواهیم-کرد
بستن   چاپ