آریا جوان
مقصد بعدی ستاره بارسلونا
شنبه 16 فروردين 1399 - 22:47:11
آریا جوان - ورزش 3 / ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا احتمالا در لالیگا ماندگار خواهد شد.
تنها یک سال از قرارداد ایوان راکیتیچ، هافبک 32 ساله بارسلونا با این تیم باقی مانده و نیمکت نشینی های متوالی در فصل جاری و عدم تمایل مدیران بارسا به تمدید قرارداد با این بازیکن باعث شده تقریبا جدایی او در بازار نقل و انتقالات تابستانی پیش رو قطعی باشد. ایوان راکیتیچ در تابستان قبل نیز تا آستانه جدایی از بارسا و انتقال به یوونتوس پیش رفت، اما در نهایت این انتقال منتفی شده و او در نوکپ باقی ماند.
نشریه مارکا مدعی شد در حال حاضر اتلتیکومادرید از شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای خرید ایوان راکیتیچ برخوردار بوده و بارسلونا نیز با رقمی در حدود 17 میلیون پوند حاضر به فروش این هافبک باتجربه خواهد شد. البته به جز اتلتیکومادرید، چند تیم از سری آ از جمله یوونتوس، میلان و اینتر و همچنین منچستریونایتد نیز خواهان انتقال این بازیکن هستند، اما در حال حاضر اتلتیکومادرید در موقعیت بهتری برای خرید راکیتیچ قرار داشته و احتمالا مقصد این بازیکن باتجربه پایتخت اسپانیا خواهد بود. ترافیک بازیکنان در خط میانی باعث شده خود راکیتیچ نیز چندان از شرایط راضی نباشد و جدایی او تقریبا قطعی به نظر می رسد.
ایوان راکیتیچ که بازیکن محبوب لوییس انریکه محسوب می شد، 298 بازی برای بارسلونا انجام داده و چهار قهرمانی در لالیگا، چهار جام کوپا دل ری و یک لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015 کسب کرده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/341131/مقصد-بعدی-ستاره-بارسلونا
بستن   چاپ