آریا جوان
عاشق فوتبال بودم
يکشنبه 17 فروردين 1399 - 00:58:58
آریا جوان - فارس / نایب قهرمان سال 2018 وزنه‌برداری جوانان جهان گفت: باید اشتباهات سال 98 را تکرار نکنم و در زمینه‌های ورزش و زندگی بهتر از سالی که گذشت باشم.
حسین سلطانی وزنه‌بردار دسته 81 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان ایران در خصوص ادامه تمریناتش برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: ابتدا عید باستانی و نوروز را به هموطنانم تبریک می‌گویم. بخاطر جلوگیری از بیماری کرونا در تعطیلات، در قرنطینه بودم و از خانه خارج نشدم. متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابتهای قهرمانی آسیا به تعویق افتاد و باعث شد اردوهای تیم ملی هم تعطیل شود از این رو برای حفظ آمادگی خود، هر روز با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی به تمرین می‌پردازم.
دارنده مدال نقره جوانان جهان در خصوص آخرین رکوردگیری تیم ملی نیز تصریح کرد: بخاطر تعطیلی سالن‌ها و اردو، تمرین مداوم نداشتم، برهمین اساس در آخرین رکوردگیری سال 98 از رکوردهای خودم راضی نبودم ولی با این حال توانستم نظر کادر فنی را جلب کنم و در ترکیب تیم برای شرکت در پیکارهای قهرمانی آسیا قرار بگیرم.
ملی‌پوش زنجانی وزنه‌برداری ایران در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد خود در سال 98، بیان کرد: به غیر از این اواخر که ویروس کرونا باعث بروز اتفاقات ناگوار و ناخوشایند شد و کشورمان در غم و اندوه فرو رفت، ولی در زمینه ورزشی برای من سال خوبی بود. در سال 98 در 2 مسابقه بین‌المللی شرکت کردم. در رقابتهای قهرمانی جوانان جهان به میزبانی فیجی، 154 کیلوگرم در حرکت یکضرب و 191 کیلوگرم در حرکت دوضرب ثبت کردم و مدال برنز گرفتم. در پیکارهای جام بین‌المللی فجرکاپ در حرکت یکضرب 157 کیلوگرم و در حرکت دوضرب 190 کیلوگرم را مهار کردم و سوم شدم.
دارنده مدال نشان نقره جوانان جهان در خصوص برنامه‌هایش در سال 99 گفت: تمام تلاشم این است که با قدرت سال 99 را شروع کنم و در مسابقات پیش‌رو عملکرد خوبی داشته باشم. باید اشتباهات سال 98 را تکرار نکنم و در زمینه‌های ورزش و زندگی بهتر از سالی که گذشت، باشم.
سلطانی با بیان اینکه از چند سالگی، وزنه‌برداری را آغاز کرده، اضافه کرد: قبل از اینکه به وزنه‌برداری بیایم، علاقه زیادی به فوتبال داشتم. از 10 سالگی به رشته وزنه‌برداری علاقمند شدم، برادرم هم آن موقع وزنه‌بردار بود و مرا به وزنه برداری آورد و اولین مربی‌ام بود.
وی ادامه داد: با کمک‌های برادرم پیشرفت چشمگیری داشتم و بعد از چند مدت دیگر نتوانستم وزنه‌برداری را رها کنم. هدف اصلی‌ام رسیدن به با ارزش‌ترین مدال ورزشی جهان و ایستادن روی سکوی المپیک است. همه تلاش را می‌کنم تا به این از درجه از موفقیت برسم.
سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در مسیر موفقیت همراهم بودن و باعث پیشرفتم شدند تشکر می‌کنم. و بخصوص از برادرم محسن، آقای علی نصرتی و آقای برخواه سرمربی تیم ملی سپاسگزارم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/341187/عاشق-فوتبال-بودم
بستن   چاپ