آریا جوان
در سال 98 رخ داد
اجرای بیش از 430 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در مناطق سخت‌گذر گیلان
سه شنبه 19 فروردين 1399 - 12:42:04
آریا جوان - مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: شرکت گاز استان گیلان در سال 98 توانست با برنامه‌ریزی درست و تأمین اعتبار لازم، بیش از 430 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز را در استان اجرا کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر اظهار کرد: این میزان شبکه‌گذاری نسبت به پارسال بیش از 10 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: با وجود تکمیل عملیات گازرسانی در شهرهای استان گیلان در سال 93، این شرکت با همت بیشتری برای گازرسانی به مناطق روستایی و حفره‌های خالی شهرها اقدام کرد و در همین راستا، پارسال 38 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در حفره‌های خالی شهرها انجام شد.
مدیرعامل گاز استان گیلان گفت: هم‌اکنون شبکه گاز به دورترین و سخت‌گذرترین نقاط استان گیلان رسیده و در مجموع بیش از 21 هزار کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری در استان اجرا شده است.
اکبر همچنین از نصب 13 هزار انشعاب گاز در سال 98 خبر داد و افزود: با اجرای این عملیات، مجموع انشعاب‌های گاز در گیلان به 595 هزار انشعاب رسیده است.
وی در پایان از همه مشترکان به‌ویژه مشترکان جدید درخواست کرد با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد، گاز طبیعی را بهینه استفاده کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/343477/اجرای-بیش-از-430-کیلومتر-شبکه‌گذاری-گاز-در-مناطق-سخت‌گذر-گیلان
بستن   چاپ