آریا جوان
پرداخت وام یک میلیون تومانی همراه با یارانه
چهارشنبه 20 فروردين 1399 - 12:19:36
آریا جوان - آخرین خبر / رئیس جمهور امروز اعلام کرد که یک میلیون تومان به همراه یارانه اردیبهشت ماه پرداخت می شود و این در حالی است که رئیس‌کل بانک مرکزی در تشریح جزئیات وام یک‌میلیون‌تومانی به خانوارهای یارانه‌بگیر گفت: این وام به 23میلیون خانوار یارانه‌بگیر با نرخ 12درصد و بازپرداخت 24ماهه با تنفس 4ماهه پرداخت می‌شود.
*یک میلیون تومان به همراه یارانه اردیبهشت ماه پرداخت می شود
وی با ابراز امیداوری از این که در ماسک های بهداشتی مورد نیاز مردم به زودی و در آینده نزدیک به خودکفایی برسیم، خاطر نشان کرد: در شرایطی که هم تحریم هستیم و هم در مسئله مبارزه با کرونا قرار داریم اما مردم در فروشگاه ها وفور در مواد غذایی و مواد بهداشتی را مشاهده می کنند.وزارت صمت و اصناف تلاش خوبی را آغاز کرده اند و بسیاری از خطوط تولید تغییر کرده و به این موضوع اختصاص یافته است.
روحانی در موضوع کرونا ،قدم های بسیار ارزشمند علمی برداشته شد است، تصریح کرد: مصوب می کنیم در زمان پرداخت یارانه اردیبهشت ماه یک میلیون به تمام خانوارهای یارانه بگیر پرداخت شود.
*از شنبه موج دوم مبارزه با کرونا در کشور آغاز می شود
وی با تاکید بر اینکه از شنبه موج دوم مبارزه با کرونا در کشور آغاز می شود، اظهار داشت: این دوره نیازمند همکاری همه مردم است و سخت تر از دوره قبل است. در این مرحله سخت باید مرحله به مرحله جلو برویم.
وی با اشاره به اینکه یک عده از مردم حقوق ثابت دارند، تصریح کرد: این عده می‌گویند سرکار برویم یا نرویم حقوق را می‌گیریم. البته برخی کشورها مثلا اعلام کرده اند که حداقل 20 درصد حقوق کارمندان را برای مبارزه با کرونا می دهند اما فعلا در دستور کار ما نیست تا حقوق کارمندان را قطع کنیم، همه به طور کامل حقوق خود را دریافت می کنند اما عده ای هستند که کارگر روزمزد هستند اگر یک روز کار نکنند دستمزدی ندارند و پول غذای شب ندارند ما باید برای اینها کاری کنیم.
نوبخت: برای دریافت وام مردم باید موافقت خود را اعلام کنند
محمد باقر نوبخت در گفتگو با شبکه خبر درباره شرایط گرفتن وام یک میلیون تومانی اعلام کرد: برای دریافت این مبلغ بایستی واجدین شرایط موافقت خود را از طریق سایت مربوط به یارانه اعلام نمایند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/344357/پرداخت-وام-یک-میلیون-تومانی-همراه-با-یارانه
بستن   چاپ