آریا جوان
رونمایی موراتا و همسرش از جنسیت فرزند جدیدشان
پنجشنبه 21 فروردين 1399 - 20:36:35
آریا جوان - آخرین خبر / آلوارو موراتا و همسرش آلیسون کمپلو از جنسیت سومین فرزندانشان که به زودی متولد می شود، رونمایی کردند.
به گزارش فوتبالی، موراتا در حال حاضر فرزندان دوقلو به نام های آلساندرو و لئوناردو دارند که در ماه ژولای دو ساله می شوند و حالا قرار است که صاحب پسری جدید خواهند شد. این بازیکن و مدل ایتالیایی صاحب برادری جدید برای دو فرزندشان خواهند شد.
مدل ایتالیایی در مصاحبه با نشریه ایتالیایی گفته بود:" راستش من دوست داشتم که صاحب دختر بشویم اما بچه ها دوست دارند یک برادر جدید داشته باشند تا هم بازیشان باشد." چهارشنبه شب اما آلیس اعلام کرد که صاحب یک پسر شده اند اما در آینده تلاش خواهند کرد تا صاحب دختر شوند. آلیس در صفحه اینستاگرامش نوشته است:" یک پسر دیگر و به جستجو برای یک پرنسس کوچک ادامه خواهیم داد. حالا سه تفنگدار خواهیم داشت. خیلی خوشحال هستیم."
موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید نیز که پس از چندین هفته در اینستاگرام پستی منتشر کرده در این باره برای هوادارانش نوشته است:" دوست داشتم که صاحب اولین دخترمان شویم اما خوشحالم که می توانیم پسری دیگر داشته باشیم. فقط به یک نفر دیگر نیاز است تا تیم فوتسالمان کامل شود!"
پس از این پیام ها دوستان و نزدیکان این زوج به آنها تبریک گفتند. از چیارا فراگنی و آن کاترین گوتزه گرفته تا میگل آبلان، رودیگر، ویلی کابایرو و روبن دلارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/346068/رونمایی-موراتا-و-همسرش-از-جنسیت-فرزند-جدیدشان
بستن   چاپ