آریا جوان
در گفتگو با خبرفوری بررسی شد
قربانیان کلاهبرداری یارانه‌ای چه‌کار کنند؟ / سازمان برنامه و بودجه بیانیه می‌دهد
پنجشنبه 21 فروردين 1399 - 21:10:26
آریا جوان - پس از آنکه برخی یارانه بگیران به‌دلیل اشتباه در اعلام سایت ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی، به‌طور ناخواسته از دریافت یارانه انصراف دادند، مدیران دولتی در تلاشند تا خسارت‌های احتمالی را جبران کنند.

در همین راستا سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها در خصوص انصراف از یارانه توسط برخی از مردم با انتشار خبر کذب اعطای وام یک تا دو میلیونی اظهار داشت: سازمان برنامه و سازمان هدفمندی یارانه ها موضوع درمیان گذاشته شده است و اطلاعیه ای در دست تدوین می باشد.
حسین میرزایی به خبر فوری گفت: ابعاد این اطلاعیه توسط سازمان کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام خواهد شد.
وی افزود: هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر وام یک تا دو میلیون تومانی اعلام نکرده‌ایم و بعید می دانیم کسی از یارانه خود انصراف داده باشد.
سخنگوی ستاد اجرایی هدفمندی یارانه ها در گفت و گو با خبرفوری در خصوص سایت اعلام شده برای دریافت وام یک تا دو میلیون تومانی اظهار داشت: هنوز هیچ اطلاعیه رسمی از طرف سازمان رفاه اعلام نشده است. اما متاسفانه این اخبار نادرست در رسانه ها پخش شد در حالی که هنوز سازمان اعلام رسمی نکرده بود.
وی در پاسخ به این ابهام که چرا سایت اعلام شده انصراف از یارانه بوده است، گفت: در بالای سایت عنوان "اهدای یارانه" درج شده است؛ بنابراین بعید می‌دانیم مردم با دیدن این عنوان و انتخاب دکمه انصراف از یارانه از یارانه های خود انصراف داده باشند.
میرزایی با اشاره به این که انصراف از یارانه ها مربوط به سال 93 بوده است تصریح کرد: اطلاعیه رسمی دریافت وام یک تا دو میلیون تومانی توسط وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رویه ثبت نام به صورت کامل مشخصا زیر نظر روابط عمومی سازمان اعلام خواهد شد لذا هرگونه اطلاعیه دیگری در این زمینه غیر موثق قلمداد می شود.
پیش از این برخی نمایندگان مجلس به خبرفوری گفته بودند که به دلیل دولتی بودن برخی رسانه‌های منتشر کننده خبر اعلام سایت ثبت‌نام، قوه قضاییه باید به این پرونده ورود کند ( بیشتر بخوانید ).

http://www.javanannews.ir/fa/News/346074/قربانیان-کلاهبرداری-یارانه‌ای-چه‌کار-کنند؟---سازمان-برنامه-و-بودجه-بیانیه-می‌دهد
بستن   چاپ