آریا جوان
سرمایه کشور از زبان سردار حاجی‌زاده
پنجشنبه 21 فروردين 1399 - 21:51:49
آریا جوان - فارس / فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بازدید از ستاد مردمی مبارزه با کرونای گروه جهادی شهید اصغر پاشاپور، گفت: یکی از سرمایه‌های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران، مردم فهیم و جوانان پرشور و انرژی است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این بازدید از نزدیک در جریان روند اقدامات این گروه جهادی شامل تولید و توزیع اقلام بهداشتی اعم از ماسک، مایع ضدعفونی کننده، شیلد، تهیه اقلام ضروری برای خانواده‌های نیازمند و ... قرار گرفت.
سردار حاجی زاده در این بازدید به تمام دست‌اندرکاران و جهادگران عرصه سلامت خداقوت گفت و خاطرنشان کرد: یکی از سرمایه‌های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران، مردم فهیم و جوانان پرشور و انرژی است.
وی با اشاره به فراگیری بیماری کرونا در کشورهای غربی، ادامه داد: در برخی کشورهای غربی برای چند عدد دستمال کاغذی مردم در فروشگاه‌ها باهم درگیر می‌شوند یا محبور می‌شوند برای کامیون‌های حمل ماسک و مواد بهداشتی اسکورت بگذارند تا مورد هجوم واقع نشوند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در برخی از همین کشورها افراد سالمند و ناتوان در بیمارستان‌ها پذیرش نمی‌شوند، گفت: در طرف مقابل در ایران اسلامی مردم ما به صورت خودجوش با چرخ های خیاطی خود ماسک تولید می‌کنند، جوان‌های عزیزمان معابر و خیابان‌ها را ضد عفونی می‌کنند و همین جوانان و نوجوانان در مساجد و پایگاه‌های بسیج فعال شده اند که برای افراد در معرض خطر محل خود اقلام مورد نیازشان را تأمین کنند که برخورداری از چنین مردم و جوانان با انگیزه‌ای یک نعمت بزرگ است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/346090/سرمایه-کشور-از-زبان-سردار-حاجی‌زاده
بستن   چاپ