آریا جوان
سرمربی سابق آرسنال، گزینه هدایت روسونری
پنجشنبه 21 فروردين 1399 - 22:34:32
آریا جوان - ورزش 3 / اسکای ایتالیا مدعی شد که اونای امری، سرمربی سابق آرسنال، یکی از گزینه های سران میلان برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم به حساب می‌‌آید.
مارکو جامپائولو بعد از تنها چند ماه سرمربی گری در میلان از هدایت این تیم برکنار شد. حالا به نظر می رسد که باید چنین سرنوشتی را برای استفانو پیرولی نیز متصور باشیم و با توجه به جدایی بوبان از میلان، احتمالاً این سرمربی ایتالیایی نیز در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.
به نظر می‌رسد که رالف رانگنیک از چندی دیگر کار خود را در میلان آغاز خواهد کرد با این حال هنوز مشخص نیست که او آیا تنها به عنوان یک مدیر در میلان فعالیت می کند یا اینکه علاوه بر بحث نقل و انتقالاتی، هدایت روسونری نیز به وی سپرده خواهد شد.
حالا و در همین رابطه خبرگزاری اسکای ایتالیا مدعی شده در صورتی که رانگنیک تنها به عنوان مدیر در میلان فعالیت کند، سرمربی سابق آرسنال یعنی اونای امری یکی از گزینه‌های سران روسونری برای نشستن روی نیمکت تیم شان خواهد بود.
امری که سابقه هدایت تیم هایی نظیر آرسنال، والنسیا و سویا در کارنامه دارد، در نوامبر سال 2019 و بعد از کسب چند نتیجه ضعیف از هدایت توپچی ها برکنار شد. همچنین از سرمربی سابق اینتر یعنی لوچیانو اسپالتی به عنوان یکی دیگر از گزینه های میلان یاد می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/346112/سرمربی-سابق-آرسنال،-گزینه-هدایت-روسونری
بستن   چاپ