آریا جوان
روایت روبن از ابتلای همسرش به کرونا
پنجشنبه 21 فروردين 1399 - 23:20:17
آریا جوان - آخرین خبر / آرین روبن ستاره هلندی سابق بایرن مونیخ شخصا و از نزدیک علایم و بحران کرونا را تجربه کرد.
به گزارش فوتبالی، روبن در پادکستی که توسط وبسایت بایرن مونیخ منتشر شده در این باره توضیح داد. این بازیکن بعد از آن که نتیجه تست کرونای همسرش برنادین مثبت شد، دو هفته در قرنطینه پر کرد. شدت علایم همسر روبن به شدت بالا بود و او روزهای سختی را پشت سر گذاشت. همسر ستاره سابق تیم ملی هلند به شدت دچار تنگی نفس شده بود. آرین در این باره توضیح داد:" در مورد همسرم باید بگویم که فشار شدیدی را در ریه خود تحمل می کرد و به شدت مشکلات تنفسی داشت. به هیچ وجه حس خوشایندی وجد نداشت. خوشبختانه نتیجه آخرین تستی که داده، منفی بوده است و به تدریج حس بهتری دارد اما واقعا روزهای وحشتناکی بود."
آرین روبن و فرزندانش مجبور شدند تا 14 روز در قرنطینه باشند. او در این باره توضیح داد:"خوشبختانه دوستان فوق العاده ای داریم. آنها به ما کمک کردند تا این شرایط را پشت سر بگذاریم. شرایط بسیار عجیبی بود. نمی توانستیم از خانه خارج شویم. بقیه خریدهای ما را انجام می دادند و آنها را مقابل درهای خانه مان قرار می دادند. بعد از آن که دوران قرنطینه تمام شد، توانستیم از خانه خارج شویم. یک سگ داریم اما حتی او هم نمی توانست نزدیک ما باشد و دوستانمان از او نگه داری کردند."
روبن در سن 35 سالگی کفش هایش را آویخت اما به نظر می رسد که با حمایت دوستانش توانسته بحران را پشت سر بگذارد. او البته می گوید که دلش برای فوتبال تنگ شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/346143/روایت-روبن-از-ابتلای-همسرش-به-کرونا
بستن   چاپ