آریا جوان
دربي 83 بازي که مردم توقع دارند، نخواهد بود/ وضعيت جسماني استقلال در شرايط ايده آل نيست
چهارشنبه 24 شهريور 1395 - 2:52:36 PM
آريا
هومن افاضلي، کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري آريا درخصوص آمادگي تيم استقلال پيش از دربي گفت: استقلالي ها هنوز به شرايط ايده آلشان نرسيده اند. بعضي تيم ها مثل نفت و صبا از تعطيلي ليگ استفاده بهتري کردند، اما استقلال نتوانست از اين فرصت استفاده کند؛ استقلال در ديدار با ماشين سازي، بازي را خيلي خوب شروع کرد و اين شروع خيلي خوب، پاداش هم داشت و توانستند به گل برسند. ولي اينکه استقلال نتوانست آن گل را حفظ کند، بيانگر اين است که در آيتم جسماني استقلال در شرايط ايده آل نيست و نوسان بازي استقلال نشانگر همين موضوع است. اگر تيمي از لحاظ جسمي در شرايط مطلوبي نباشد، همه مسائل ديگر را تحت الشعاع قرار مي گيرد، بازيکنان نمي توانند برنامه هاي تمريني را در زمين اجرا کنند بخاطر اينکه توان جسماني آن را ندارند. از لحاظ ذهني هم بازيکنان به هم مي ريزند و اين روي عملکرد کلي بازيکنان تاثير منفي مي گذارد. به نظرم استقلال مي توانست از تعطيلات استفاده بهتري کند.
افاضلي درباره وضعيت سرمربي استقلال گفت: منصوريان مربي جواني است و جزء سرمايه هاي مربيگري ايران محسوب مي شود. او نياز به زمان دارد و بايد حمايت بشود تا بتواند برنامه هاي خودش را در استقلال پيداه کند. براي ديدار روز جمعه بايد استقلال يک راهکار پيدا کند تا بتواند بازي را مديريت کند، چرا که بازيکنانش اختلاف جسماني زيادي با بازيکنان پرسپوليس دارند.
اين کارشناس فوتبال در خصوص سبک بازي دو تيم پرسپوليس و استقلال در دربي روز جمعه گفت: فکر نمي کنم استقلال و پرسپوليس بخواهند در اين ديدار باز بازي کنند تا به هر قيمتي بازي را ببرند. بنابراين دربي روز جمعه، آن بازي که مردم توقع دارند، نخواهد بود.
وي در خصوص رويارويي رحمتي و بيرانوند نيز اظهار داشت: بيرانوند گلري رو به رشد و در حال حال پيشرفت است. از طرفي مهدي رحمتي از نظر من هنوز هم بهترين دروازه بان ايران است، رحمتي در اين فصل مقدار زيادي از وزن خود را هم کم کرده و انگيزه بالايي براي درخشش دارد و تلاش مي کند خودش را در شرايط ايده آل نگه دارد، تجربه بالايي دارد و بودنش درون دروازه هر تيمي اعتماد به نفس زيادي به آن تيم مي دهد. بيرانوند نيز آينده دار است و بهترين روزها پيش روي اوست و مي تواند خيلي بهتر از چيزي که هست، بشود.  بيرانوند اگر بتواند حواشي زندگي شخصي اش را مديريت کند، قطعا پيشرفت خيلي بيشتري خواهد داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/3510/دربي-83-بازي-که-مردم-توقع-دارند،-نخواهد-بود--وضعيت-جسماني-استقلال-در-شرايط-ايده-آل-نيست
بستن   چاپ