آریا جوان
حاشیه نگاری بازی ایران - اسپانیا
پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 12:51:13
جوانان نیوز - دومین بازی ایران در جام جهانی روسیه مقابل تیم پر ستاره اسپانیا حاشیه های جالبی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دومین بازی ایران در جام جهانی روسیه مقابل تیم پر ستاره اسپانیا حاشیه های جالبی داشت که در ادامه می خوانید حضور مهدی مهدوی کیا یکی از تاریخ سازان فوتبال ایران در کنار زمین به همراه سالگادو از اسپانیا موجب تهییج تماشاگران شد ولی در این بین تماشاگران إیرانی که جو غالب ورزشگاه کازان را تشکیل دادند با تشویق های ممتد خود یکی از گلزنان ایران در تاریخ جام جهانی را ویژه ستایش کردند.
برخی از بزرگان فوتبال دنیا از جمله گلن هادل انگلستانی هم این بازی را از نزدیک دنبال کردند
بسیاری از أهالی صاحبنام دنیای فوتبال در قامت کارشناس فوتبال با شبکه های تلویزیونی همکاری دارند .
بر خلاف بازی ایران مقابل مراکش که تیم حریف هم تماشاگران زیادی را به عنوان پشتیبان در ورزشگاه سن پطرزبورگ داشت أما در کازان این بار إیرانی ها انچنان حضور پرشکوهی داشتند که تماشاگران اسپانیایی به سختی دیده می شدند و کارگردانهای تلویزیونی به زحمت انها را پیدا می کردند .
خبرنگاران در جایگاه ویژه حرفه خود اجازه عکس و فیلم از بازی ندارند و این قانون به شدت با پیگیری مأموران رسانه ای فیفا کنترل می شود ولی تماشاگران به راحتی در جایگاه خود می توانند عکسبرداری کنند.
در بین دو نیمه و در جایگاه های فروش مواد غذائی ایران یها و اسپانییها همراه با بحث های بازی و کری خوانی های معمول در ارامش خرید کردند.
حضور اقوام مختلف إیرانی با لباس های ترکمن ، گیلگی ، کورمانجی و دیگر اقوام در ورزشگاه کازان در نوع خود جالب توجه است
تعدادی از تماشاگران روسی هم علرغم در دست داشتن پرچم کشور خود ، به هنگام ضد حملات ایران واکنش نشان داده و دوستدار برتری تیم ملی فوتبال ایران هستند
تعدادی از خبرنگاران اسپانیایی در گفتگو با خبرنگاران إیرانی دفاع ایران را در مقاومت مقابل هجوم های تیم خودشان ستودند .
خبرنگاران اسپانیایی از هیجان تماشاگران فوتبال ایران هم تعریف کردند.
علیرضا صدرایی

http://www.javanannews.ir/fa/News/35714/حاشیه-نگاری-بازی--ایران----اسپانیا
بستن   چاپ