آریا جوان
سعید عزت الهی: دو برابر توان بازی مقابل اسپانیا به مقابله با پرتغال می رویم / حضور وزیر ورزش روحیه بخش بود
پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 20:25:49
جوانان نیوز - سعید عزت اللهی حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران را روحیه بخش توصیف کرد و از اینکه دکتر سلطانی فر به وعده خود عمل کرد و بلافاصله بعد از برد مقابل مراکش پاداش ها را اهدا کردند تقدیر کرد .

سعید عزت الهی ملی پوش فوتبال ایران بعد از شکست یک بر صفر مقابل اسپانیا به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت : تیم ملی ایران شایسته کسب حداقل یک امتیاز بود و این شکست به هیچ وجه نتیجه تلاش مجموعه تیم ما نبود اما با این حال باز خوشحالم که مردم از عملکرد ما راضی هستند و درصددیم در رویارویی با پرتغال هم بجنگیم تا به آنچه استحقاقش را داریم برسیم .
عزت اللهی حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران بعد از برد مقابل مراکش را هم ستایش کرد و توضیح داد: این حضور برای ما روحیه بخش بود و تقدیر می کنم که به وعده خود مبنی بر پاداش برد مقابل مراکش هم خیلی سریع عمل کردند.
هافبک ملی پوش ایران سپس به بازی سوم ایران أشاره کرد و توضیح داد: در بازی مقابل پرتغال دو برابر این تلاش را خواهیم داشت تا نتیجه بازی با اسپانیا را جبران کنیم و پاسخ حمایت های مردم و مسئولین را بدهیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/35728/سعید-عزت-الهی--دو-برابر--توان-بازی-مقابل-اسپانیا-به-مقابله-با-پرتغال-می-رویم---حضور-وزیر-ورزش-روحیه-بخش-بود
بستن   چاپ