آریا جوان
کریم انصاری فرد: با قدرت بیشتری به مصاف پرتغال می رویم تا شرمنده مردم نشویم / وزیر ورزش همیشه حامی تیم ملی فوتبال بوده است
شنبه 2 تير 1397 - 09:23:10
جوانان نیوز - کریم انصاری فرد با ابراز امیدواری از نتیجه خوب در بازی مقابل پرتغال گفت : وزیر ورزش و جوانان همیشه تا آنجا که توانشان بوده از تیم ملی فوتبال حمایت کردند که تشکر می کنم .

مهاجم ملی پوش فوتبال ایران در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از حمایت و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان تقدیر کرد و گفت : دکتر سلطانی فر تا آنجا که در توانشان بوده از تیم ملی حمایت کردند که تشکر می کنم و امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم جبران و باز هم دل مردم را شاد کنیم .
کریم انصاری فرد همچنین از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا به عنوان مصافی به یادماندنی یاد کرد که حق ایران شکست نبود.
وی ادامه داد: آنچه مسلم است یکی از بازی های ماندگار تیم ملی را دیدیم اما نتیجه از آن ما نشد ولی خوشحالم که مردم پسندیدند .
انصاری فرد در پایان تلاش و توان دو چندان از سوی بازیکنان را مورد تاکید قرار داد و گفت : با توان دو چندان در بازی با پرتغال به میدان می رویم تا شرمنده مردم نشویم و بتوانیم باز هم آنها را شاد کنیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/36703/کریم-انصاری-فرد--با-قدرت-بیشتری-به-مصاف-پرتغال-می-رویم-تا-شرمنده-مردم-نشویم---وزیر-ورزش-همیشه-حامی-تیم-ملی-فوتبال-بوده-است
بستن   چاپ