آریا جوان
با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان
نفرات برتر مرحله سوم مسابقات آزاد تیراندازی معرفی شدند
شنبه 2 تير 1397 - 13:00:30
جوانان نیوز - مرحله سوم رقابت های آزاد تیراندازی با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار و در پایان نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، سومین مرحله از مسابقات تیراندازی در رشته های تفنگ و اهداف پروازی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در این فدراسیون از نزدیک روند فعالیت قهرمانان تیراندازی را مورد بررسی قرار داد .
در این دیدار که علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی و مسئولان این فدراسیون نیز حضور داشتند، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از بخش های مختلف فدراسیون تیراندازی بازدید و در جریان برنامه ها و رویدادهای فدراسیون قرار گرفت .
فرامرزیان در این بازدید با اشاره به برنامه های متعدد و رویدادهای پرشمار تیراندازی گفت: امیدوارم تلاش های صورت گرفته و فعالیت های شبانه روزی علی دادگر و تیم کاری وی با موفقیت همراه باشد و تیراندازی نیز بتواند سهم ارزنده ای در موفقیت های ورزش ایران داشته باشد .
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان همچنین اشاره ای به بازیهای آسیایی جاکارتا داشت و گفت: این بازیها برای ورزش ایران مهم و قابل اهمیت است و جا دارد همه برای سربلندی ایران تلاش مضاعفی را در دستور کار خود قرار دهند. قهرمانان تیراندازی نیز بارها این شایستگی را به اثبات رسانده اند و این بار نیز امیدوارم شاهد روی سکو رفتن همه قهرمانان ورزش ایران و جامعه تیراندازی باشیم .
فرامرزیان در بخشی از بازدید خود از فدراسیون تیراندازی با حضور در مرحله سوم مسابقات آزاد تیراندازی ضمن تماشای رقابت ورزش کاران، مدال و احکام نفرات برتر این رقابت ها را به قهرمانان کشورمان اهدا کرد .
گفتنی است در رشته تراپ بانوان، شیوا فرح پور ، سپیده سیرانی و الهه مقصودی هر سه از تهران به ترتیب به مقام های اول تا سوم رضایت دادند و در رشته تراپ سطح B آقایان نیز، بابک فردوسی از کرمان، بامشاد رضایتمند از اصفهان و مرتضی مزینانی از گلستان و در تراپ سطح A آقایان، محمد حسین پرورش نیا از اصفهان، علیرضا عسگری و مسعود عزیزیان هر دو از تهران به ترتیب به عناوین اول تا سوم بسنده کردند .
در رشته تفنگ نو جوانان و جوانان روژان جلالیان از تهران در جایگاه اول ایستاد و مریم سلیمی از کرمانشاه و سوگل باقری از تهران دوم و سوم شدند. در رده سنی بزرگسالان نیز حسنا توتون چی و مریم زابلی زاده هر دو از تهران و نوشین شهبازی فرد از بوشهر به ترتیب به عناوین اول تا سوم رضایت دادند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/36712/نفرات-برتر-مرحله-سوم-مسابقات-آزاد--تیراندازی--معرفی-شدند
بستن   چاپ