آریا جوان
تخفیف 50درصدی هتل‌های آذربایجان‌غربی برای کادر درمان
پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 - 10:50:11
آریا جوان - معاون گردشگری آذربایجان غربی گفت: «هتل‌های آذربایجان غربی به منظور قدردانی از کادر درمانی کشور، تخفیف 50درصدی به آن‌ها ارائه می‌دهند».
میراث آریا:روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، ریتا خضرزاده چهارشنبه 17 اردیبهشت 99 با اعلام این مطلب اظهار کرد: «9 هتل در سطح استان از جمله پنج هتل در ارومیه و یک هتل در هر یک از شهرستان‌های خوی، تکاب، مهاباد و ماکو این خدمات را به کادر درمانی کشور ارائه می‌دهند.»
او افزود: «تخفیف در نظر گرفته شده برای کادر درمانی تا پایان امسال پابرجا خواهد بود و البته شاید ارائه خدمات دیگری از این قبیل نیز در آینده تدارک دیده شود.»
معاون گردشگری آذربایجان غربی ادامه داد: «با توجه به خدمت ایثارگرانه و جهادی که کادر درمانی در مبارزه با کرونا انجام می‌دهند، هر اقدامی برای جبران گوشه‌ای از خدمات آن‌ها کم است.»
استان آذربایجان غربی در شمال‌غربی ایران قرار دارد و از شمال به جمهوری آذربایجان و ترکیه ، از مغرب به کشورهای ترکیه و عراق ، از شرق به استان آذربایجان شرقی و استان زنجان و از جنوب به استان کردستان محدود است. مساحت استان برابر 37٫059 کیلومتر مربع است که سیزدهمین استان بزرگ کشور محسوب می‌شود و 2٫25 درصد مساحت کل کشور را تشکیل می‌دهد. جمعیت استان آذربایجان غربی طبق سرشماری سال 1385، 2٬873٬459 نفر است که 4٫08 درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است و از این لحاظ هشتمین استان پرجمعیت کشور به‌شمار می‌آید.
استان آذربایجان غربی یکی از مناطق کوهستانی کشور است و توپوگرافی متنوع و گسترده‌ای دارد. بر اساس ساختار طبیعی استان، اکوسیستمهای ویژه‌ای از ترکیب گیاهان در سطوح مختلف پوشش گیاهی در سطوح مختلف توپوگرافی به وجود آمده‌است که اهم آن‌ها به شکل جنگلها و مراتع خودنمایی می‌کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/369093/تخفیف-50درصدی-هتل‌های-آذربایجان‌غربی-برای-کادر-درمان
بستن   چاپ