آریا جوان
گاهی فکر خداحافظی از فوتبال به سرم می‌زند
سه شنبه 6 خرداد 1399 - 01:34:40
آریا جوان - ورزش 3 / داگلاس کاستا، ستاره برزیلی یوونتوس از مصدومیت های متوالی کلافه شده است.
در سال های اخیر شنیدن خبر مصدومیت داگلاس کاستا اتفاقی تکراری بوده است. او در این سه فصل به دلیل مشکلات مختلف ماهیچه ای در یوونتوس فقط 90 بار بازی کرده و این بازیکن 29 ساله اعتراف می کند که این اتفاق روی اعتماد به نفس او تاثیر گذاشته است.
داگلاس کاستا گفت: " مواقعی وجود دارد که با خودم فکر می کنم آیا هنوز هم می توانم بازی کنم یا خیر؟ این افکار به این دلیل است که من به زمین رفته و دوباره مصدوم می شوم. سپس هنگامی که فوتبال در تلویزیون تماشا می کنم، به یاد می آورم این ورزش شور و اشتیاق من است و هنوز هم می توانم در سطح بالایی بازی کنم.
این چیزی است که مرا سرپا نگه می داند و می دانم که فوتبال کارها را برایم آسان می کند. این هیچ ارتباطی با پول یا مشهور بودن ندارد. نکته این است که کاری را انجام دهید که از آن لذت ببرید و این هدف من است. گاهی با الکس ساندرو شوخی می کنم که من اسکن های بیشتری نسبت به بازی هایم داشته ام.
مردم می گویند داگلاس این توانایی را دارد که یکی از بهترین های جهان باشد، اما آسیب دیدگی روند او را به عقب می اندازد و این مرا آزار می دهد. من این توانایی را دارم که به یک بازیکن بزرگ بدل شوم، اما به دلایل خارج از کنترل این اتفاق رخ نمی دهد. هر وقت مصدوم می شوم ، از خودم می پرسم مگر چه اشتباهی کرده ام؟ نمی دانم چرا نمی توانم به طور مداوم بازی کنم و این چیزی است که به من صدمه می زند.
بنابراین من درخواست کمک کردم. نمی دانم چیزی در مورد مربی ذهنی شنیده اید یا نه. آنها روانشناس نیستند، اما به شما نشان می دهند که چگونه واقعیت های کودکی هنوز هم می تواند بر شما تاثیر بگذارد."

http://www.javanannews.ir/fa/News/383053/گاهی-فکر-خداحافظی-از-فوتبال-به-سرم-می‌زند
بستن   چاپ