آریا جوان
شجاع: 4 سال است در فوتبال ایران حکومت می‌کنیم!
چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 18:04:31
آریا جوان - خبر ورزشی / بخشهای مهم مصاحبه روزنامه خبرورزشی با شجاع خلیل‌زاده را برایتان انتخاب کردیم:
من می‌گویم دَم سیدمهدی رحمتی گرم که جام می‌گرفت و حرف نمی‌زد. شما هیچ بازیکن بزرگی را نمی‌بینید که بیاید و از این حرف‌ها بزند. این حرف گلر استقلال توهین به خیلی‌هاست. یعنی چه؟ آن راننده تاکسی یا کارگر رستوران یا پیک موتوری و نظافتچی فلان اداره یا کارمندان و... خانواده ندارند؟ ما فوتبالیست‌ها تافته جدا بافته هستیم؟! اگرقانون است باید برای همه باشد. وقتی بسیاری از مشاغل مجوز فعالیت گرفته‌اند و زمانی که یک کارگر لنگ کرایه خانه یا هزینه زندگی خود است و باید بالاجبار بیرون بیاید و کار کند چرا من شجاع خلیل زاده به خاطر فوتبالیست بودن قرنطینه شوم؟
هر جامی حتی لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی را هم می‌سازند و به تیم شایسته می‌دهند. جام که از هوا توی دستان کسی نمی‌افتد. باید زحمت‌کشید، عرق ریخت و رقابت کرد تا جام گرفت. همان حرفی که اول زدم. بازیکن بزرگی مثل سیدمهدی رحمتی در زمین تلاش می‌کرد جام بگیرد و از این حرف‌ها هم نمی‌زد. کلی هم افتخار کسب کرد و جام گرفت.
قبول دارم تیم حکومتی هستیم، چون 4 سال است برفوتبال ایران قدرتمندانه حکومت می‌کنیم. هیچ تیمی هم نتوانسته این حاکمیت بر فوتبال ایران را از ما بگیرد.
وقتی می‌باختیم و در رده پنجم بودیم نمی‌گفتند تیم حکومتی است یا وزیر پرسپولیسی است؟ حالا که با 10 امتیاز اختلاف صدرنشین هستیم از این حرف‌ها می‌زنند یا خواهان تعطیلی لیگ می‌شوند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/384470/شجاع--4-سال-است-در-فوتبال-ایران-حکومت-می‌کنیم!
بستن   چاپ