آریا جوان
مورینیو: تعلیق مسابقات یک احساس خوب برای ما بود
چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 18:04:43
آریا جوان - ورزش 3 / ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام می‌گوید که بازیکنان مصدوم این تیم ریکاوری خود ادامه می دهند و احتمالاً با شروع مسابقات آماده خواهند بود.
در روزهای آغازین سال نو میلادی بود که هری کین در بازی بین دو تیم تاتنهام و ساوتهمپتون دچار مصدومیت شد. از طرف دیگر ستاره کره‌ای تاتنهام یعنی سون هیونگ مین هم حدود یک ماه بعد و در جریان بازی این تیم برابر استون ویلا با مصدومیت روبرو شد تا در آن زمان گفته شود که این دو بازیکن ادامه فصل را از دست خواهند داد.
با این حال شیوع ویروس کرونا و وقفه به وجود آمده در مسابقات باعث شد که تقویم رقابت های لیگ برتر دستخوش تغییراتی شود. اتفاقی که می تواند یک خبر خوب برای تیم ژوزه مورینیو هم باشد چرا که آنها حالا به حضور هری کین و سون در ادامه فصل امیدوار شده اند.
طی هفته های گذشته بود که تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس تمرینات خود را در قالب گروه های کوچک آغاز کردند و همچنین این امیدواری وجود دارد که تمرینات طی هفته های آینده مانند قبل از شیوع ویروس کرونا پیگیری شود. از طرفی مقرر شد که مسابقات لیگ برتر از 19 یا 26 ژوئن از سر گرفته شود.
از طرف دیگر موسی سیسوکو، دله آلی، اریک لاملا و استیون برگوین دیگر مصدومان تاتنهام به جز سون و هری کین هستند. ژوزه مورینیو حالا در مصاحبه اذعان داشته که باید میزان آمادگی آنها در تمرینات فشرده مشخص شود. سرمربی پرتغالی در این باره گفت: " من هنوز نمی‌توانم بگویم که آنها آماده بازی کردن هستند چرا که ریکاوری بعد از مصدومیت یک چیز است و آماده شدن برای حضور در زمین فوتبال یک چیز دیگر.
در مورد هری باید بگویم که او حدود 5 ماه فوتبال بازی نکرده است. همه بازیکنان مصدوم ما در حال تمرین کردن هستند اما این روزها تمرینات با محدودیت‌های زیادی انجام می‌شود. ما نمی توانیم کارهای یک در مقابل یک انجام دهیم و باید فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود. فکر می‌کنم که احتمالاً آنها طی دو هفته کاملا آماده باشند."
مورینیو در ادامه گفت: " تعلیق رقابت ها برای ما یک احساس خوب و عالی بود چرا که ما آن دوره را با شکست مقابل لایپزیش به پایان رساندیم. واقعاً برای داشتن 11 بازیکن به خصوص در فاز حمله با مشکلات زیادی روبرو بودیم. با این حال در چنین لحظه ای اکثر بازیکنان ما در شرایط خوبی به سر می برند."

http://www.javanannews.ir/fa/News/384482/مورینیو--تعلیق-مسابقات-یک-احساس-خوب-برای-ما-بود
بستن   چاپ