آریا جوان
مسی: تصور نمی‌کردم چنین شرایطی قرار است پیش بیاید
چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 18:04:46
آریا جوان - آخرین خبر / سوپراستار تیم بارسلونا گفته کسی تصورش را نمی‌کرد دنیا اینگونه شود و مردم چنین شرایطی را تجربه کنند.
به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در گفت و گو با کمپانی آدیداس درباره ویروس کرونا و شرایط به وجود آمده در دنیا گفته: فکر نمی‌کنم کسی تا به حال چنین چیزی را دیده باشد. بعضی از مردم هشدار داده بودند که همه‌گیری ویروس ممکن است هر چند وقت یک بار رخ دهد اما من به هیچ وجه نمی‌توانستم تصور کنم چنین شرایطی رخ دهد یا چنین تاثیر عظیمی روی جهان بگذارد.
مسی در ادامه افزود: زندگی یا کار کردن در شرایط نامطمئن اصلا آسان نیست. مخصوصا وقتی با چنین وضعیت ناشناخته‌ای مواجه می‌شویم. همه ما زمانی به کار بر می‌گردیم و زمانی که تمرینات را آغاز می‌کنیم متعجب و شگفت زده خواهیم بود. برای هر بازیکن فوتبال، زمان ورود به زمین لحظه سختی خواهد بود. مسئله ادامه فوتبال در اسپانیا بدون تماشاگران چالش‌های جدیدی ایجاد خواهد کرد. آماده‌سازی گروهی مانند همیشه خواهد بود اما بازیکنان باید خودشان را با عدم حضور تماشاگران وفق دهند و این کار بسیار عجیب خواهد بود. قبلا این کار را کرده‌ام. شرایط عجیبی بود. اما طبیعی است که لیگ‌ها بالاخره ادامه پیدا کند. با تمام این شرایط، قابل درک خواهد بود. زمانی که بخواهیم دوباره بازی کنیم انگار باید از مرحله اولیه شروع کنیم. چیزی شبیه به فرصت ابتدای فصل برای آماده‌سازی. بازیکنانی که مصدوم بوده‌اند هم به ما ملحق می‌شوند. در حالی که هنوز در همان فصل قبل هستیم و به نظرم همه حس متفاوتی خواهند داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/384485/مسی--تصور-نمی‌کردم-چنین-شرایطی-قرار-است-پیش-بیاید
بستن   چاپ