آریا جوان
اثرگذارترین باشگاه‌های دنیا در شبکه‌های اجتماعی
چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 18:56:39
آریا جوان - ورزش 3 / بر اساس تحقیقات صورت گرفته در 4 ماه گذشته، باشگاه لیورپول در فضای مجازی بیشترین فعل و انفعال را داشته است.
وبسایت "Deportes&Finanzas" تحقیقاتی را روی اثرگذاری رسانه ای باشگاه در شبکه های اجتماعی انجام داده و نتیجه نهایی در نوع خود جالب توجه است.
بازه زمانی تحیقق بین اول ژانویه 2020 تا 30 آوریل است و صفحات فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر، یوتیوب و تیک توک مورد بررسی قرار گرفته اند.
در میان 5 باشگاه شماره یک دنیا از لحاظ فعل و انفعال در شبکه های اجتماعی، نام دو باشگاه اسپانیایی و دو باشگاه انگلیسی به چشم می خورد.
در مورد لیورپول بیشتر از هر باشگاهی صحبت شده و 499 میلیون واکنش را در فضای مجازی به خود دیده است. با 34 میلیون اختلاف باشگاه بارسلونا دیده می شود و آبی اناری ها 465 میلیون یورو عکس العمل و واکنش را به دنبال داشته اند.
در جایگاه سوم منچستریونایتد با 436 میلیون، سپس رئال با 321 و در جایگاه پنجم نیز فلامینگو برزیل با 308 میلیون فعل و انفعال در شبکه های اجتماعی قرار دارند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/384525/اثرگذارترین-باشگاه‌های-دنیا-در-شبکه‌های-اجتماعی
بستن   چاپ