آریا جوان
واکنش کاپیتان لیورپول به جشن قهرمانی بدون هواداران
چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 19:50:04
آریا جوان - ورزش 3 / لیورپول در صورت از سرگیری لیگ برتر انگلیس، قطعا قهرمانی را از آن خود خواهد کرد ولی این اتفاق در غیاب هواداران رخ خواهد داد.
رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پس از 2 ماه تعلیق به خاطر شیوع کرونا فاصله زیادی تا ازسرگیری ندارد و تیم فوتبال لیورپول که با 25 امتیاز حاشیه امنیت صدرنشین است، با کسب دو برد دیگر اولین قهرمانی‌اش در لیگ از سال 1990 را قطعی می‌‌کند. با این حال به دلیل شرایط موجود و حفظ سلامت هواداران آنها به ورزشگاه‌ها باز نخواهند گشت و جشن قهرمانی قرمزپوشان بدون تماشاگران برگزار می‌شود.
جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول در این باره به بی‌بی‌سی گفت:« البته که گرفتن جام بدون تماشاگران احساس متفاوتی خواهد داشت چون برگزاری مراسم دریافت جام قهرمانی بدون هواداران واقعاً عجیب است. لیگ هنوز تمام نشده است. ما هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم و تا پایان فصل هم باید در سطحی بالا بازی کنیم چون می‌خواهیم فصل را به قوی‌ترین شکل ممکن به پایان برسانیم. بعد از آن هم قهرمان شویم یا هر چیزی، باید جام را بدون حضور هواداران بگیریم و از الان خودمان را برای این شرایط آماده کنیم. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. ما هنوز در جایگاه بسیار خوبی در لیگ قرار داریم.»
هندرسون در ادامه گفت:« قهرمانی حس خوشایندی است و زمانی که دوباره به هواداران اجازه بازگشت به استادیوم داده شود. مطمئنم که ما می‌توانیم در کنار هم جشن بگیریم.
زمانی که همه برای بازگشت به زمین بازی راحت باشند و شرایط هم امن باشد، می‌توانیم برگردیم. کارشناسان و پزشکان هم ما را در این کار راهنمایی خواهند کرد. برای ما در لیورپول، فصل جاری فوق‌العاده بوده است. اینکه می‌توانیم برگردیم و همه احساس راحتی و امنیت می‌کنند فوق‌العاده است. امیدوارم که این وضعیت تا پایان مسابقات هم ادامه داشته باشد.»

http://www.javanannews.ir/fa/News/384553/واکنش-کاپیتان-لیورپول-به-جشن-قهرمانی-بدون-هواداران
بستن   چاپ