آریا جوان
رقابت یوونتوس با ناپولی بر سر این ستاره
پنجشنبه 8 خرداد 1399 - 03:19:16
آریا جوان - آخرین خبر / چلسی قید پرداخت 8 میلیون یورو برای بازگرداندن ژرمی بوگا از ساسولو را زده تا درها به روی پیوستن این بازیکن به یوونتوس باز شود.
به گزارش فوتبالی، بوگا دو سال پیش با 5.5 میلیون یورو از چلسی به ساسولو پیوست اما آبی پوشان لندن بند بازگشت هشت میلیون یورویی را در قرارداد این بازیکن ساحل عاجی قرار دادند. حالا جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که چلسی قید فعال سازی بند آزادسازی هشت میلیون یورویی را زده است.
ساسولو برای فروش بوگا حداقل 30 میلیون یورو می خواهد که بزرگان فوتبال ایتالیا به دنبال جذب این بازیکن 24 ساله هستند. در حقیقت هم ناپولی و هم یوونتوس شرایط جذب این بازیکن را دنبال می کنند.
یووه رابطه خوبی با ساسولو دارد و در نظر دارد که این بازیکن را به عنوان جانشین داگلاس کاستا وینگر برزیلی به خدمت بگیرد. در نقطه مقابل گفته می شود که ناپولی در نظر دارد که مبلغی بین 20 تا 25 میلیون یورو را برای بازیکن سابق تیم زیر 21 سال فرانسه بپردازد و او را به خدمت بگیرد.
به هر صورت تیم ها در دوران پسا کرونا سعی می کنند که با صرفه جویی در بازار نقل و انتقالات هزینه کنند و ارقامی بسیار کمتر از گذشته را برای نقل و انتقالات بپردازند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/384752/رقابت-یوونتوس-با-ناپولی-بر-سر-این-ستاره
بستن   چاپ