آریا جوان
جرارد در کلوب‌های شبانه بدون پیراهن می‌رقصید!
پنجشنبه 8 خرداد 1399 - 03:19:17
آریا جوان - آخرین خبر / هوگو رودالگا مهاجم اسبق ویگان مدعی است که اغلب وین رونی را در حالی می دیده که مثل دیوانه ها در حال مصرف نوشیدنی های الکلی بوده است در حالی که استیون جرارد بدون پیراهن در کلوب های شبانه می رقصیده است!
به گزارش فوتبالی، مهاجم 34 ساله انگلیسی مدت شش سال و نیم را در انگلیس سپری کرد که سه سال و نیم در ویگان بازی کرد. رودالگا در گفتگوی اینستاگرامی با آرانگو فوتبالیست کلمبیایی گفت:" مردم نمی دانند که من چند بار رونی را در منچستر دیدم که مثل دیوانه ها نوشیدنی الکلی مصرف می کرد یا این که چندین بار جرارد را دیدم که بدون پیراهن در کلوب های شبانه می رقصید! البته این به خاطر ذات انسانی آنها بود و مورد عجیبی در این زمینه وجود نداشت. تعداد فوتبالیست هایی که نوشیدنی الکلی مصرف نمی کنند انگشت شمار است. تقریبا همه ما فوتبالیست این کار را انجام می دهیم. من عاشق رقصیدن هستم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. ما فوتبالیست ها هم انسان هستیم."
در دوران فوتبال رونی، ستاره سابق منچستریونایتد معمولا حاشیه های زیادی که در موردش ایجاد داشته جنجال ساز شده است. جرارد در این زمینه از او کم کار تر بوده اما با این وجود اسطوره لیورپول هم چند باری به خاطر کارهایش در خارج از زمین سوژه نشریات زرد شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/384753/جرارد-در-کلوب‌های-شبانه-بدون-پیراهن-می‌رقصید!
بستن   چاپ