آریا جوان
معمای بزرگ در مورد نامه 3 نفر از 4 باشگاه به وزیر ورزش
پنجشنبه 8 خرداد 1399 - 04:20:34
آریا جوان - میزان / مسئولان 4 باشگاه لیگ برتری با ارسال نامه به دفتر وزیر ورزش و جوانان خواهان لغو رقابت‌های لیگ در فصل نوزدهم شدند.
مدیران چهار باشگاه ماشین سازی و تراکتور تبریز، نساجی مازندران و شهرخودرو با ارسال نامه به دفتر مسعود سلطانی‌فر خواستار لغو ادامه مسابقات فصل نوزدهم شدند و از عالی‌ترین مقام ورزش کشور خواستند تا جلوی باقی بازی‌ها را بگیرد.
این در حالی است که چهار باشگاه یاد شده، در واقع صاحب سه مالک هستند زیرا محمدرضا زنوزی مالکیت مشترک ماشین‌سازی و تراکتور را برعهده دارد. از سوی دیگر، دو باشگاه یاد شده هم خصوصی هستند و اگر لیگ به خاطر اعتراض آنها به تعطیلی کشیده شود، این موضوع برای همه باشگاه‌های خصوصی یک چالش خواهد بود و آینده سرمایه‌گذاری بر فوتبال را با سرنوشتی پیچیده مواجه می‌کند.
از سوی دیگر، شایعاتی مطرح شده که در کنار ترس از کرونا، مدیران باشگاهی در ایران نگران از دست دادن پول خود هستند. به معنای دیگر، آنها برای حفظ بودجه خود در این فصل، دیگر نمی‌خواهند بازی‌ها ادامه پیدا کند و از این رو، نامه‌نگاری و فعالیت‌های هم‌راستا برای لغو ادامه فصل را دنبال می‌کنند.
این باشگاه‌ها نه سودای قهرمانی دارند و نه نگرانی بابت سقوط به دسته پایین‌تر. از این رو، با خیال راحت‌تری در مورد لغو مسابقات صحبت می‌کنند زیرا لیگ برای آنها غیر از خرج و صرف بودجه، خروجی دیگری ندارد و این باشگاه‌ها نمی‌خواهند به لیگ بازگردند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/384777/معمای-بزرگ-در-مورد-نامه-3-نفر-از-4-باشگاه-به-وزیر-ورزش
بستن   چاپ