آریا جوان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
نیروها تا مهار کامل آتش سوزی خائیز در آماده‌باش هستند
دوشنبه 12 خرداد 1399 - 00:17:13
آریا جوان - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند و تا اتمام و مهار کامل آتش به صورت آماده باش هستند.

حسین کلانتری یکشنبه شب در بازدید از منطقه حفاظت شده خائیز کهگیلویه از آمادگی همه دستگاههای امدادی و خدمات رسان و همه امکانات و تجهیزات استان برای مهار آتش در کوه خاییز و دیل خبر داد.
وی افزود: همه امکانات استانی را برای مهار گسیل کردیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رایزنی با مقامات ملی و اعلام حساسیت موضوع خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنان به صورت مستمر و مکرر با مقامات کشوری و لشکری در تماس هستم.
کلانتری تصریح کرد: هم اکنون آتش در بخش و حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد کنترل شده و همچنان نیروهای امدادی ترابری، کوهنوردان و تیمهای تخصصی حضور دارند.
وی ادامه داد: از دیشب آتش در ارتفاعات خاییز مشرف بر روستای آب کاسه در شهرستان کهگیلویه مهار شده بود که از ساعت 12 بامداد مجدد آتش از سمت بهبهان زبانه کشید و وارد محدوده استان شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از همه نیروهای مردمی، امدادی، نیرو های نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج، هلال احمر، محیط زیست، منابع طبیعی، سازمانهای مردم نهاد، کوهنوردان، مردم محلی و اقشار مختلف مردم که به کمک شتافتند و در مهار و کنترل آتش کمک کردند قدردانی می کنم.
کلانتری بیان کرد: هم اکنون نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند و تا اتمام و مهار کامل آتش به صورت آماده باش هستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/387526/نیروها-تا-مهار-کامل-آتش-سوزی-خائیز-در-آماده‌باش-هستند
بستن   چاپ