آریا جوان
فوتبالیستی که 600 کیلومتر را با دوچرخه طی می‌کند!
سه شنبه 13 خرداد 1399 - 03:07:25
آریا جوان - آخرین خبر / فرد، مهاجم باتجربه فوتبال برزیل همان طور که در شبکه های اجتماعی اعلام کرده بود، 600 کیلومتر را با دوچرخه طی می کند تا به زمین تمرین کارلوس ژوزه کاسیلیو در ریو دو ژانیرو برسد تا قرارداد جدیدش را با فلومیننزه امضا کند. در حقیقت او حتی از جاده های عادی هم این مسیر را طی نمی کند و نقشه ای متفاوت را برای این مسیر با دوچرخه می پیماید.
به گزارش فوتبالی، فرد این مسیر را از صبح دوشنبه از بلو هوریزونته آغاز کرده است. او از دو دوچرخه استفاده می کند، یکی دوچرخه MTB برای مسیرهای سربالایی و کوهستانی و دیگری MTM برای مسیرهای مسطح و از مسیر معروف و تاریخی دوچرخه سواران برزیل استفاده خواهد کرد. فرد برای این اقدام جالب از یک کمپین خیریه هم کمک گرفته است و یک شماره حساب معرفی کرده تا کمک های مردمی را دریافت کند و به دست نیازمندان برساند.
فرد 36 ساله پس از یک سال و نیم حضور در کروزیرو با فلومیننزه قرارداد می بندد و بدین ترتیب به تیمی ملحق می شود که پس از دوران حضورش در المپیک لیون در فوتبال برزیل از او استقبال کرده است. فرد در دوره قبلی در فلومیننزه در 153 بازی 91 گل زد و آمار درخشانی از خود به جای گذاشت و حالا امیدوار است که دوباره در این تیم بدرخشد و با عملکردی درخشان آماده بازنشستگی شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/388382/فوتبالیستی-که-600-کیلومتر-را-با-دوچرخه-طی-می‌کند!
بستن   چاپ