آریا جوان
تصمیم جالب بکام برای مقابله با سارقان
سه شنبه 13 خرداد 1399 - 03:46:33
آریا جوان - آخرین خبر / دیوید بکام و همسرش ویکتوریا یکی از مشهورترین زوج های فوتبالی دنیا هستند و طبیعی است که به امنیت زندگی خود خیلی اهمیت بدهند.
به گزارش فوتبالی، نه تنها دیوید و ویکتوریا بلکه چهار فرزندشان هم به شدت مشهور هستند. به همین خاطر این خانواده انگلیسی سعی کرده اند که به دنبال تدابیری باشند تا امنیت خانواده شان کاملا رعایت شود.
بکام به همین خاطر در خانه اش در منطقه کاستولد در انگلیس که به همراه خانواده اش برای قرنطینه در آن جا به سر می برد، یک پناهگاه طراحی کرده است. در حقیقت این مسیر زیرزمینی برای انتقال مستقیم از عمارت به پارکینگ است. بدین ترتیب در صورتی که سارقان به خانه وارد شوند، ساکنین می توانند بدون این که آنها را ببینند، فرار کنند و از خانه خارج شوند.
از سویی این خانه یک پناهگاه دارد که در یک طبقه پایین تر از زیرزمین طراحی شده است که در آن جا لوازم ضروری برای زندگی در مدتی محدود آماده شده است تا خانواده در صورت نیاز از آن استفاده کنند.
به نظر می رسد که سرقت از خانه ستارگان فوتبال انگلیس نظیر دله الی از تاننهام باعث شده تا دیوید بکام تصمیم بگیرد که این گونه از خانواده اش حمایت کند. بکام سالهاست که در این عمارت مجلل در کاستولد زندگی می کند که بیش از هفت میلیون یورو ارزش دارد. این عمارت 9 اتاق ، زمین تنیس، استخر و حتی یک خانه درختی دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/388402/تصمیم-جالب-بکام-برای-مقابله-با-سارقان
بستن   چاپ