آریا جوان
آموزش صاف کردن مو با نوشابه
چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 16:19:02
آریا جوان - مجله دلگرم / صاف کردن مو و زیبایی آن از دغدغه های جوان های امروزی است و آن ها بسیاری از اوقات زمان و هزینه زیادی صرف می کنند تا بتوانند موهایی زیبا و نرم و لطیف داشته باشند.
استفاده از دستگاه اتو مو و حتی صرف وقت در آرایشگاه از روش های معمول و هزینه بر صاف کردن و زیبایی بوده اما جالب است بدانید روشی وجود دارد که بدون صرف هزینه آن چنانی و وقت طولانی موهای شما صاف، زیبا و درخشان می شود.
افراد دارای موهای فر و وز با مشکلاتی مانند خشکی، شکنندگی و... موهای خود مواجه هستند بنابراین همیشه در فکر مراقبت از مو و صاف نمودن موهایشان می باشند و به همین منظور از مواد و محصولاتی که در بازار برای این مدل مو موجود است و در طولانی مدت بر روی مو تاثیر نامطلوب می گذارد ، استفاده می کنند.
بنابراین این افراد بهتر است برای حالت دادن و صاف کردن و مراقبت از موهای خود از روش های طبیعی استفاده کنند .
نوشابه چه تأثیراتی بر موی ما دارد ؟
صاف کردن مو با نوشابه تنها تأثیر آن بر موها نیست؛ بلکه باعث درخشان شدن موها نیز می‌شود. خاصیت اسیدی نوشابه و همچنین میزان بالای قند فروکتوز موجود در آن است که این تأثیر را می‌گذارد.
همین اسیدی بودن نوشابه همچنین باعث حجیم شدن موها و پرپشت دیده شدنشان می‌شود. علاوه بر همه این‌ها، نوشابه می‌تواند به صاف و ابریشمی شدن موها نیز کمک کند.
آموزش صاف کردن مو با نوشابه
احتمالا با کاربردهای جالب نوشابه در خانه داری آشنا هستید اما یکی از جالب ترین و شگفت آورترین خواص این نوشیدنی در صاف کردن و زیبایی مو است پس اگر جزو افرادی هستید که موی وز دارند و دغدغه تان صاف کردن موها است، می توانید با استفاده از نوشابه و بدون نیاز به آرایشگاه رفتن و با صرف وقت زیاد موهای خود را صاف کنید.
استفاده از این روش بدون صرف هزینه آن چنانی و وقت طولانی موهای شما را صاف، زیبا و درخشان می کند .
نوشابه حاوی اسید فسفریک، با pH بسیار پایین است؛ بنابراین زمانی که شما آن را به موهایتان می زنید، کوتیکول مو تشدید می شود و درنتیجه مو هایی صاف و خوش حالت خواهید داشت.
قند موجود در این نوشیدنی، بافت و حجم بیشتری به موهایتان می دهد و موها را حجیم تر می کند. نوشابه از وز شدن موها نیز جلوگیری می کند

http://www.javanannews.ir/fa/News/389389/آموزش-صاف-کردن-مو-با-نوشابه
بستن   چاپ