آریا جوان
بازی METAL SLUG ATTACK؛ سربازی تنها در مقابل ارتشی تا دندان مسلح
چهارشنبه 4 تير 1399 - 06:41:36
آریا جوان - آخرین خبر / بازی METAL SLUG ATTACK دارای چندین حالت است؛ در حالت آنلاین Real Time Battles بازیباز ها می توانند در دو حالت 4 و 6 نفره به مبارزه با یکدیگر بپردازند، در اینجا کار تیمی معنا نداشته و فقط باید با کشتن رقیبان، تنها سرباز باقیمانده در نقشه باشید. در کنار بخش آنلاین، مراحلی نظیر Guild Raid و SPECIAL OPS مخصوص کوآپ طراحی شده اند که می توانید با 4 نفر به صورت همزمان و تیمی بازی کنید و در حین بازی با چت نوشتاری و صوتی با دوستانتان ارتباط برقرار کنید.
در حالت تک نفره اما بازی تنوع بسیار زیادی دارد، به عبارت دیگر بخش تک نفره تمرکز اصلی بازی METAL SLUG ATTACK محسوب می شود. در حالت Attack بازیباز باید به پایگاه های اشغال شده توسط دشمن حمله کرده و نیروهای دفاعی را که تا دندان مسلح هستند شکست بدهد. علاوه بر بخش اتک، حالت های دیگری مثل TREASURE HUNT و COMBAT SCHOOL نیز در بازی دیده می شود که ویژگی های مخصوص به خود را دارند.
بازی METAL SLUG ATTACK توسط SNK CORPORATION تولید شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است، این بازی تاکنون بیش از 10 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و در آنجا با کسب امتیاز 4.0 از 5 توانسته رضایت مخاطبان را جلب نماید.

آریا جوان


نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 و بالاتر
حجم: 74 مگابایت برای اندروید و 161.1 مگابایت برای iOS
سبک: استراتژیک
رده سنی: +12 سال

آریا جوان


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - - - - iOS *

آریا جوان

آموزش تغییر کشور در Google Play برای دانلود تمامی اپلیکیشن‌ها
1398/03/04 - 14:06

http://www.javanannews.ir/fa/News/392483/بازی-METAL-SLUG-ATTACK؛-سربازی-تنها-در-مقابل-ارتشی-تا-دندان-مسلح
بستن   چاپ