آریا جوان
نگاهی به محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ و بازی‌ هفته گذشته
چهارشنبه 4 تير 1399 - 06:41:48
آریا جوان - آخرین خبر / در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن و بازی‌ای که طی یک هفته گذشته در کاشی بازار اپ منتشر و با استقبال شما کاربران عزیز همراه شده است را معرفی کنیم تا با محبوب‌ترین‌های هفته قبل آشنا شوید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود هر کدام از موارد زیر روی تیتر مربوطه کلیک کنید.
اگر نوزاد دارید این برنامه را دانلود کنید
برنامه BabyBook - Baby Tracker & Newborn Diary که به‌تازگی رایگان شده، با هدف یاری‌رسانی به مادرها و پدرهایی که دارای نوزاد هستند طراحی شده است. ازطریق این برنامه والدین می‌توانند فعالیت‌ها و حالت‌های روزانه‌ی نوزاد خود را ثبت کنند تا بتوانند ارتباط بین اقدام‌های خود و رشد، سلامتی و حالت نوزادشان را بهتر درک کنند. این برنامه درنهایت قصد دارد به والدین کمک کند تا عادت‌های رسیدگی به فرزند خود را بهبود ببخشند و استرس و خستگی خود را بهتر کنترل کنند.
بازی Operate Now؛ زندگی یک جراح را تجربه کنید
در بازی Operate Now: Build your own hospital شما می‌توانید زندگی یک جراح را تجربه کنید. علاوه براین، مدیریت بیمارستان خود و مراقبت از کارمندان بیمارستان از جمله وظایف مهمی است که شما باید انجام دهید. در این بازی واقع‌گرایانه هدف شما این است که یک تیم پزشکی ماهر را برای انجام عملیات روی بیماران دور هم جمع و همچنین مرکز درمانی خود را به بهترین مرکز در دنیا تبدیل کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/392495/نگاهی-به-محبوب‌ترین-اپلیکیشن‌-و-بازی‌-هفته-گذشته
بستن   چاپ