آریا جوان
بازی Temple Run 2؛ دویدن تا بی‌نهایت در میان ابرها
چهارشنبه 4 تير 1399 - 06:41:58
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

مجله پلازا / در بازی Temple Run 2 شما در نقش فردی هستید که شی عتیقه‌ای را از معبدی در میان ابرها می‌دزدد و باید از موجود غول پیکری که به دنبال شما می‌افتد فرار کنید. شخصیت بازی با لمس بر روی صفحه نمایش کنترل می‌شود. در این بازی صرفا به جای دویدن و عوض کردن جهت، باید در جاهایی از بازی با احتیاط از مسیرهای باریک رد شوید و از موانع متحرکی مثل شمشیرهای متحرک، سنگ‌هایی که از صخره‌ها جدا می‌شوند و … جان سالم به در ببرید. تمام این عوامل علاوه بر جذابیت بازی، آن را از یکنواختی درمی‌آورند.
در حین بازی شما می‌توانید عناصر مختلفی مثل سکه، جعبه‌های چوبی، افزایش دهنده‌های قدرت و جواهرات را جمع آوری کنید. جواهرات به شما این امکان را می‌دهند که اگر در حین بازی به دست موجودی که به دنبال شماست افتادید، یک بار دیگر شانس خود را برای ادامه بازی امتحان کنید. همچنین با این جواهرات می‌توانید کاراکترها و نقشه‌های مختلف بازی را بخرید و با آن‌ها بازی کنید.
بازی Temple Run 2 توسط Imangi Studios تولید شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است، این بازی تاکنون بیش از 500 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و در آنجا با کسب امتیاز 4.3 از 5 توانسته رضایت مخاطبان را جلب نماید.

آریا جوان


نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 و بالاتر
حجم: 85 مگابایت برای اندروید و 206.1 مگابایت برای iOS
سبک: اکشن
رده سنی: +7 سال

آریا جوان


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - - - - iOS *

آریا جوان

آموزش تغییر کشور در Google Play برای دانلود تمامی اپلیکیشن‌ها
1398/03/04 - 14:06

http://www.javanannews.ir/fa/News/392503/بازی-Temple-Run-2؛-دویدن-تا-بی‌نهایت-در-میان-ابرها
بستن   چاپ