آریا جوان
نقدها و نمرات بازی Desperados 3 منتشر شد
چهارشنبه 4 تير 1399 - 06:42:10
آریا جوان - گیم اسکن/تقریبا زمان آن فرا رسیده است تا که یک بار دیگر اسب خود را زین کنید و به همراه عنوان منحصر به فرد و تاکتیکال Desperados 3 راهی ماجراجویی خود در سرزمین‌های غرب وحشی شوید. در این بازی شما به قهرمانان مختلفی دسترسی خواهید داشت، چرا که در طول مسیر خود و مراحل خاص بازی با دشمنان گوناگون و چالش‌های بی‌نظیری مواجه می‌شوید که عبور از هر کدام از آن‌ها نیازمند به کار بردن شخصیتی خاص به همراه توانایی‌های منحصر به فردش خواهد بود.
www.gamescan.net
بازی Desperados III همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه، عنوانی در سبک استراتژی تاکتیکی و مبتنی بر مخفی‌کاری است که وقایع آن در دنیای غرب وحشی دنبال می‌شود. مانند همیشه شخصیت جان کوپر و گروه همراهش نیز در این نسخه حضور دارند. در این نسخه برای عبور از چالش‌های دشوار باید از توانایی‌های همراهان خود به صورت ترکیبی استفاده نمایید. 5 شخصیت متفاوت با توانایی‌های منحصر به فرد در این بازی حضور دارند و می‌توان در نقش هر یک از آن‌ها قرار گرفت. مراحل بازی را می‌توان با استفاده از راه‌ها و ترفندهای مختلف به اتمام رسانید. شما می‌توانید دشمنان خود را با روش‌های کشنده، غیرکشنده و به صورت مخفی‌کاری و با استفاده از blazing gun شکست دهید.
در این بازی در مورد چگونگی پیش بردن مراحل به شما آزادی عمل کاملی داده خواهد شد. شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) ناشر بازی Desperados 3 و استودیوی می‌می‌می پروداکشنز (Mimimi Productions) توسعه‌دهنده‌ی این عنوان تاکتیکال بوده‌اند و تاکنون اطلاعات و اخبار زیادی از این بازی مورد انتظار را منتشر کرده‌اند. /

http://www.javanannews.ir/fa/News/392511/نقدها-و-نمرات-بازی-Desperados-3-منتشر-شد
بستن   چاپ