آریا جوان
همزمان با شهادت رئیس مذهب شیعه انحام می شود
برگزاری ویژه برنامه های شهادت امام جعفر صادق (ع) در منطقه 15
سه شنبه 27 خرداد 1399 - 12:00:00
آریا جوان - مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دو امامزاده،20 مسجد شاخص و مقبره شهداهای گمنام منطقه 15 با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در 20 مسجد شاخص و محوری نواحی هفتگانه منطقه با سوگواری و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و سخنرانی ائمه جماعات مساجد در خصوص فضایل اخلاقی آن امام همام برگزار می شود.
یه گفته او، مساجد وفا، ائمه بقیع، مهدیه، انصارالحجت، امام جعفر صادق(ع) در ناحیه یک، ولیعصر(عج)، المهدی، القرآن در ناحیه دو، امام حسن مجتبی(ع)، جامع بهشتی در ناحیه سه، امام حسن مجتبی(ع)، النبی، امام زمان(عج) در ناحیه چهار، جامع افسریه، صادقیه، روح الله در ناحیه پنج، امام جعفر صادق(ع)، جامع مسعودیه، موسی بن جعفر (ع) در ناحیه شش و جامع نبی اکرم(ص) در ناحیه هشت میزبان عاشقان امامت و ولایت در شب شهادت خواهند بود.
مختاری در ادامه عنوان داشت: این مراسم همزمان در شب شهادت مراسم سوگواری رئیس مذهب شیعه در آستان های مقدس امامزاده اهل ابن علی (ع) و امامزاده سیده ملک خاتون (س) به اجرا درخواهد آمد.
او اضافه کرد: مراسم شب شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت از ساعت 21 با حضور خانواده معظم شهدا و شهروندان مومن و ولایی در جوار گلزار شهدای گمنام در بوستان گزار واقع در انتهای خیابان 17 شهریور جنوبی انتهای بلوار رستگار مقدم برپا می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ادامه داد: دسته عزاداران شهادت این امام همام از ساعت 10:30 صبح چهارشنبه 28 خرداد همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) از مسجد امام جعفر صادق(ع) در محله افسریه به سمت گلزار شهدای گمنام در بوستان والفجر حرکت و در جوار مزار شهدای معظم به سوگواری و مرثیه سرایی می پردازند.
هویت بخشی سیمای بصری محلات منطقه با نصب پرچم های مشکی و بنرهایی از سخنان گوهر بار آن حضرت از سوی اداره زیباسازی منطقه از دیگر اقدامات اجرایی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) خواهد بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/392739/برگزاری-ویژه-برنامه-های-شهادت-امام-جعفر-صادق-(ع)-در-منطقه-15
بستن   چاپ