آریا جوان
بزرگراه های مواصلاتی ورودی جنوب شهر ایمن سازی شد
سه شنبه 27 خرداد 1399 - 11:15:31
آریا جوان - بزرگراه های مواصلاتی ورودی شهر در محدوده منطقه 19 با نصب المان های ترافیکی ایمن سازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: در راستای نگهداشت شهر و کاهش خسارات ناشی از تصادفات در معابر بزرگراهی این منطقه، ضمن جمع آوری گاردریل های آسیب دیده در بزرگراه های علامه عسگری، شهید هاشمی و آزادگان، 80 گاردریل جدید نصب شد.
همچنین طی فعالیت های اخیر این حوزه، 70 استوانه ایمنی در بزرگراه های محدوده منطقه، 15 بشکه ترافیکی در بوستان بزرگ ولایت و 8 کاشن تانک نیز در محور شهید کاظمی نصب شده است.
این مسئول از نصب تابلوهای ترافیکی برای هدایت رانندگان در معابر این منطقه خبر داد و گفت: بیش از 40 تابلوی خطرنما، جهت نما، گردش به چپ ممنوع و دور زدن ممنوع در بزرگراه های آزادگان و علامه عسگری و خیابان های انقلاب، گل آرا و گل آویز نصب شد.
مرآتی در ادامه با اشاره به صورتجلسه نخستین شورای معاونین خدمات شهری در سال جاری مبنی بر جمع آوری و انتقال گاردریل های مزاحم به منظور بهبود نگهداشت شهر، گفت: این فعالیت با همکاری حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان و راستگرد به خلیج فارس جنوب (ضلع غرب معبر) در حال انجام است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/392741/بزرگراه-های-مواصلاتی-ورودی-جنوب-شهر-ایمن-سازی-شد
بستن   چاپ