آریا جوان
مدیرعامل شرکت متروی تهران خبر داد:
برنامه‌ریزی برای نصب و راه‌اندازی 158 دستگاه پله‌برقی و 46 دستگاه آسانسور در خط 7
سه شنبه 27 خرداد 1399 - 10:54:23
آریا جوان - علی امام از نصب و راه‌اندازی 158 دستگاه پله‌برقی و 46 دستگاه آسانسور در خط 7 متروی تهران خبر داد و عنوان کرد: این تعداد آسانسور و پله‌برقی برای 16 ورودی و 7 ایستگاه از خط 7 و همچنین یک ایستگاه از خط 6 که با این خط در تقاطع است در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) علی امام مدیرعامل این شرکت با اشاره به نصب و راه‌اندازی 158 دستگاه پله‌برقی و 46 دستگاه آسانسور در ایستگاه‌ها و ورودی‌های خط 7 گفت: با راه‌اندازی کارگروه ساخت داخل موفق شدیم برای تامین آسانسور، پله‌برقی و سیستم تهویه در خط 7 متروی تهران درصد داخلی سازی را برای تامین تجهیزات مترو افزایش دهیم. در حال حاضر 55 درصد از تجهیزات پله‌برقی، 70 درصد از تجهیزات آسانسور و تقریباً مجموع تجهیزات مورد نیاز برای سیستم تهویه ساخت داخل است.
امام افزود: با توجه به اینکه برخی از ایستگاه‌ها در خط 7 با یک ورودی به بهره‌برداری رسیده است، در صورت تامین منابع مالی، امکان راه‌اندازی 16 ورودی در سال جاری به ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری در خط 7 وجود دارد. همچنین در نظر داریم متناسب با تزریق بودجه حداقل 5 ایستگاه خط 7 همچنین یک ایستگاه از خط 6 را که با خط 7 در تقاطع است در سال جاری افتتاح کنیم. لذا در مجموع برای بهره‌برداری بهتر از این ایستگاه‌ها به 158 دستگاه پله‌برقی و 46 دستگاه آسانسور نیاز است.
مدیرعامل شرکت مترو در پایان با اشاره به این که خط 7 در مجموع نیاز به 17 سیستم تهویه دارد، اضافه کرد: در سال گذشته متناسب با بهره‌برداری از خطوط، 4 سیستم تهویه در این خط راه‌اندازی شد. تصمیم داریم در سال جاری نیز 10 سیستم تهویه دیگر را در این خط به بهره‌برداری برسانیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/392744/برنامه‌ریزی-برای-نصب-و-راه‌اندازی-158-دستگاه-پله‌برقی-و-46-دستگاه-آسانسور-در-خط-7
بستن   چاپ