آریا جوان
در طرح مهارت آموزی سربازان:
آموزش مهارت به 60 درصد سربازان کشور / تسهیلات تا 15 میلیارد تومان در صورت ارائه طرح
پنجشنبه 5 تير 1399 - 10:21:46
آریا جوان - نماینده قرارگاه مهارت آموزی در ستاد نیروهای مسلح گفت: سربازان وظیفه پس از مهارت آموزی و اخذ مجوزهای لازم در صورت ارائه طرح تا 15 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کنند.

اسدی نماینده قرارگاه مهارت آموزی در ستاد نیروهای مسلح با حضور در قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه استان زنجان گفت: 60 درصد سربازان وظیفه کشور تا پایان سال حداقل با یک مهارت آشنا می شوند.
اسدی افزود: سربازان وظیفه پس از مهارت آموزی و اخذ مجوزهای لازم در صورت ارائه طرح تا 15 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کنند. 
اسدی افزود: در اجرای این طرح به 100 نفر اول بدون محدودیت تسهیلات مهارت آموزی اعطا می شود.
وی با اشاره به تشکیل کمیته ها و میزهای تخصصی با هدف تبدیل مهارت به اشتغال گفت: مهمترین برنامه امسال قرارگاه مهارت آموزی آموزش مهارت به 60 درصد سربازان کشور است.
وی ارائه مهارت در حرفه های مختلف و افزایش اشتغال را در این طرح ضروری اعلام کرد و افزود: در طرح های قرارگاه مهارت آموزی به دنبال توسعه و افزایش مهارت های بومی و محلی سربازان هستیم.
نماینده مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه از ارائه آموزش‌های مهارت عمومی به سربازان وظیفه در دوران آموزشی خبر داد و گفت: این مهارتها شامل آموزش‌های هلال احمر، کسب و کار به میزان 100 ساعت ارائه می‌شود.
اسدی افزود: با این کار سربازان وظیفه پس از پایان دوره آموزشی و حضور در یگان، تنها آموزش‌های تخصصی را فرا خواهند گرفت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/393450/آموزش-مهارت-به-60-درصد-سربازان-کشور---تسهیلات-تا-15-میلیارد-تومان-در-صورت-ارائه-طرح
بستن   چاپ