آریا جوان
نگاهی به محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ و بازی‌ هفته گذشته
جمعه 6 تير 1399 - 15:07:58
آریا جوان - آخرین خبر / در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن و بازی‌ای که طی یک هفته گذشته در کاشی بازار اپ منتشر و با استقبال شما کاربران عزیز همراه شده است را معرفی کنیم تا با محبوب‌ترین‌های هفته قبل آشنا شوید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود هر کدام از موارد زیر روی تیتر مربوطه کلیک کنید.
برنامه‌ای که به شما انگلیسی یاد می‌دهد
برنامه English for all! Pro یک برنامه‌ی آموزش زبان انگلیسی است که برای مدت محدودی به‌ رایگان در دسترس کاربران قرار دارد. این برنامه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان و بزرگسالان طراحی شده است و لغات انگلیسی را با کمک تصاویر و نه ترجمه، در ذهن زبان‌آموز جای خواهد داد. کلمه‌ها در این برنامه براساس موضوع‌های مختلف طبقه‌بندی شده‌اند و کاربر می‌تواند با توجه‌ به هر موضوع با کلمه‌های جدید آشنا شود. کاربران می‌توانند در این برنامه معماهای زبان انگلیسی نیز حل کنند، بدین ترتیب عکسی نمایش داده می‌شود و کاربر باید کلمه‌ی صحیح را با مرتب‌کردن حروف نامرتب به‌دست آورد.
بازی Drive Simulator؛ لذت رانندگی با ماشین‌های سنگین
احتمالا شما هم بدتان نمی آید برای یک بار هم که شده با ماشین های مثل لیفتراک و جرثقیل رانندگی کنید، بازی Drive Simulator این فرصت را هر چند به صورت مجازی اما لذت بخش برایتان فراهم می کند. در این بازی بیش از 15 عدد ماشین از تمام کلاس ها مثل جرثقیل، وانت، کامیون، لودر، لیفتراک و … وجود دارد که بازیباز با هر کدام باید ماموریت های بسیار پچیده ای انجام بدهد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/394749/نگاهی-به-محبوب‌ترین-اپلیکیشن‌-و-بازی‌-هفته-گذشته
بستن   چاپ