آریا جوان
بازی Pico Tanks؛ نبرد تانک‌ها
دوشنبه 9 تير 1399 - 13:15:05
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / روند کلی بازی Pico Tanks: Multiplayer Mayhem شامل رقابت های سه به سه به صورت گروهی است. این بازی دارای چند حالت مختلف است؛ این حالت ها شامل حالت فتح پرچم (Hold the Flag) و انتقال محموله (Fetch the Cargo) است. در بخش فتح پرچم شما وظیفه دارید تا از یک منطقه که در آن یک پرچم قرار دارد محافظت کنید و مانع حضور دشمنان در آن منطقه شوید. برای این کار باید سعی کنید در اطراف پرچم حضور داشته باشید و به محض نزدیک شدن حریف ها آن ها را نابود کنید. در همین حالت، اگر در طرف دیگر باشید، باید سعی کنید به منطقه مشخص شده ای که در آن یک پرچم قرار دارد نزدیک شده و در محوطه مربوطه ایستادگی کنید تا آن پرچم را فتح کنید.
حالت انتقال محموله نیز نوع دیگری از این بازی است که در آن باید یک محموله را از یک نقطه به نقطه ای دیگر در نقشه برسانی، در بین مسیر دشمنان شما سعی می کنند که شما یا هرکدام از تانک های حمل کننده محموله را مورد هدف قرار دهند و پکیج مورد نظر را مصادره کنند. شما باید سعی کنید با کمترین درگیری با دشمنان این پکیج را در اسرع وقت به نقطه مورد نظر برسانید. اگر در تیم مقابل بودید، کار برعکس می شود و وظیفه شما این است که مانع رسیدن تانک حامل پکیج به نقطه مشخص شده شوید.
بازی Pico Tanks: Multiplayer Mayhem توسط Panda Arcade برای اندروید تولید شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این بازی تاکنون بیش از 100 هزار بار از گوگل پلی دانلود شده و در آنجا با کسب امتیاز 3.7 از 5 توانسته است رضایت کاربران را جلب نماید.

آریا جوان


نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 55 مگابایت
سبک: اکشن و معمایی
رده سنی: برای تمام سنین

آریا جوان


لینک دانلود

آریا جوان

آموزش تغییر کشور در Google Play برای دانلود تمامی اپلیکیشن‌ها
1398/03/04 - 14:06

http://www.javanannews.ir/fa/News/395789/بازی-Pico-Tanks؛-نبرد-تانک‌ها
بستن   چاپ