آریا جوان
فدراسیون تنیس کمپین #من_ماسک_میزنم را راه اندازی کرد
سه شنبه 10 تير 1399 - 00:08:25
آریا جوان - فدراسیون تنیس ایران در دوره جدید شیوع ویروس کرونا بار دیگر با هدف حفظ سلامتی مردم و جامعه تنیس مبارزه جدی را برای توقف شیوع این ویروس منحوس آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ با توجه به موج جدید شیوع ویروس کرونا، فدراسیون تنیس از مخاطبان این رشته مهیج دعوت کرده است که در کمپین #من_ماسک_میزنیم با جدیت شرکت کرده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و کلیه دستوراتی که از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می شود، در مبارزه جدی برای توقف این ویروس نقش آفرینی کنند .
یکی از مهمترین اهداف از ایجاد این کمپین توجه ویژه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و مسئولین وزارت بهداشت، درمانی و آموزش پزشکی مبنی بر لزوم برخورداری هر فرد از ماسک به عنوان مقابله جدی با ویروس کرونا است .
یکی دیگر از اهداف ، مقابله جدی برای توقف این ویروس و اهمیت حفظ سلامتی مردم و همچنین سلامتی جامعه فرهیخته تنیس ایران متشکل از ورزشکاران، داوران، مربیان، پیشکسوتان، مدیران و دیگر عوامل و جامعه پرمخاطب است .
در همین راستا فدراسیون تنیس ، به رعایت کلیه موارد بهداشتی برای مقابله با این ویروس، از سوی اهالی این رشته مهیج تاکید دارد و از تک تک جامعه پرافتخار این رشته برای حضور جدی در کمپین #من_ماسک_میزنم و تبلیغ و ترویج این مهم دعوت به عمل می آورد تا نقش خود را برای سلامتی جامعه و مقابله با این ویروس ایفا کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/396149/فدراسیون-تنیس-کمپین-#من_ماسک_میزنم-را-راه-اندازی-کرد
بستن   چاپ