آریا جوان
بازی 4x4 Off-Road Rally 7؛ هیجان رالی آفرود را تجربه کنید
چهارشنبه 11 تير 1399 - 20:46:51
آریا جوان - آخرین خبر / در بازی 4x4 Off-Road Rally 7 تعداد 100 مرحله آفرود گنجانده شده که هر کدام را می توانید با ماشین های مختلف بازی در انواع سایزها رد کنید. چالش در هر مرحله پیدا کردن نحوه کنترل ماشین است، هر ماشین با دیگری کنترل متفاوتی داشته و بسته به درخواست بازیباز رفتار می کند، برای مثال اگر بخواهید با سرعت آرام حرکت کنید، ممکن است ماشین در بعضی مناطق خاموش کند، خاموش کردن ماشین نیز برابر است با از دست دادن کنترل ماشین در سراشیبی ها یا سربالایی های تند.
هر چه در مراحل بازی جلوتر می روید، موانع و مسیرهایی که پیش رویتان قرار می گیرند سخت و سخت تر می شوند. مثلا در برخی مراحل باید از سربالایی های 70 درجه، سراشیبی های بسیار تند یا جاده ها و پل های هوایی بسیار باریک و خطرناک عبور کنید. همچنین در حین مسابقه ممکن است تغییراتی در محیط بازی رخ دهد مثلا سنگی از روی کوه پایین غلطیده و به ماشین شما برخورد کند. در نتیجه باید در گاراژ خود، ماشین ها را با لوازم مناسب تیون کرده و مناسب چالش های سخت بازی طراحی کنید.
بازی 4x4 Off-Road Rally 7 توسط Electronic Hand تولید شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است، این بازی تاکنون بیش از 5 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و در آنجا با کسب امتیاز 4.2 از 5 توانسته رضایت مخاطبان را جلب نماید.

آریا جوان


نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 و بالاتر
حجم: 138 مگابایت برای اندروید و 390 مگابایت برای iOS
سبک: مسابقه‌ای
رده سنی: نوجوانان به بالا

آریا جوان


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - - - - iOS *

آریا جوان

آموزش تغییر کشور در Google Play برای دانلود تمامی اپلیکیشن‌ها
1398/03/04 - 14:06

http://www.javanannews.ir/fa/News/397489/بازی-4x4-Off-Road-Rally-7؛-هیجان-رالی-آفرود-را-تجربه-کنید
بستن   چاپ