آریا جوان
یوفوها را باور کنیم یا نه؟
پنجشنبه 12 تیر 1399 - 9:30:59 AM
آریا جوان- عکس‎ها و فیلم‏‌های‌شان آدم را به فکر می‎اندازد که خب اگر آن‎ها واقعی نیستند چرا این همه کتاب و داستان و گزارش درباره‎شان وجود دارد؟ بشقاب‎هایی که نورهای رنگی مرموزی دارند و یک لحظه توی آسمان بعضی مناطق پیدا می‎شوند و بعد تا چشم به هم بزنی غیب‌شان می‎زند. آن‌ها واقعا ساخته دست موجودات فضایی هستند یا افسانه‎ای توی ذهن ما انسان‎ها که دوست نداریم توی فضا تنها باشیم؟

یوفو (UFO) حروف اول کلمات انگلیسی به‎معنای «اشیای پرنده ناشناخته» است و آن‌قدر برای مردم جهان اهمیت دارد که یک روز در تقویم‌‏ها به نام آن ها ثبت شده‌است. 73 سال پیش در این روز، شیئی عجیب در آمریکا از آسمان به زمین سقوط کرد که بعد مشخص شد یکی از بالون‎های نیروی هوایی این کشور بوده اما از آن روز به بعد مردم همیشه خیال می‎کردند ماجرا طور دیگری بوده و پای موجودات فضایی درمیان است. افراد زیادی در کشورهای مختلف داستان‏‎هایی از یوفوها تعریف می‎کنند و می‎گویند آن‎ها را دیده‎اند. بعضی‎ها حتی می‎گویند موجودات فضایی را که از بشقاب‎های پرنده پیاده شده‎اند و روی زمین دنبال چیزی می‎گشتند، دیده‎اند.

اینترنت و کتاب‎‏ها پر است از عکس‎های نامفهومی که یک شیء پرنده را توی آسمان یا لابه‎لای بوته و درخت‎ها روی زمین نشان می‎دهند اما شما که غریبه نیستید، هیچ‎کدام از این عکس‎ها و فیلم‎ها دلیل محکمی برای وجود یوفوها نیست. می‎دانید چرا؟ چون بعد از مدتی مشخص شده‎ مثلا فلان شیء پرنده عجیبی که یک نفر گزارش کرده یک هواپیمای سری با شکلی عجیب‎وغریب بوده‎است یا بعضی از نورهای متحرکی که افراد موقع تاریکی شب در آسمان دیده‌‏اند، ماهواره‏‌های بیرون از جو زمین بوده‎اند که برای کارهای مخابراتی و جغرافیایی دور سیاره‎مان می‏‌چرخند و گاهی در آسمان شب دیده می‎شوند. ولی اگر شما هم با این توضیح‎ها قانع نمی‎شوید و دوست دارید فکر کنید یوفوها واقعی‎اند و ما در کیهان تنها نیستیم، بگذارید یک ماجرای جالب برای‎تان بگویم. تا به امروز حدود 4 هزار سیاره در کهکشان ما یعنی راه‌شیری کشف شده‎است که دانشمندان دارند روی‎شان تحقیق می‎کنند و ممکن است حیات در آن‎ها وجود داشته‌باشد. کیهان، بسیار بزرگ است و نمی شود کاملا قطعی گفت که ما تنها موجودات هوشمند عالم هستیم اما هنوز باید منتظر پیشرفت علم بمانیم تا شاید بتوانیم پاسخ این سوال بزرگ را پیداکنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/397659/یوفوها-را-باور-کنیم-یا-نه؟
بستن   چاپ