آریا جوان
شرکت پایانه‌های نفتی نگاه ویژه‌ای به بومی‌سازی تجهیزات دارد
شنبه 14 تير 1399 - 19:23:34
آریا جوان - مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران نگاه ویژه‌ای به بومی‎‌سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز صنعت نفت دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در بازدید از کارگاه‌های مختلف برق، مکانیک و ابزار دقیق اداره تعمیرات صنعتی پایانه نفتی خارگ اظهار کرد: این شرکت افزون بر ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری و صادرات نفت‌خام و میعانات گازی، در زمینه بومی‌سازی و روزآمدکردن تجهیزات با حمایت حداکثری از توانمندی‎های داخلی نیز فعالیت گسترده‎ای دارد. اسدروز با بیان اینکه در حوزه فنی و مهندسی، افزایش قابلیت اطمینان در تاسیسات و تجهیزات مطابق استانداردها و ضوابط فنی و مهندسی مدنظر است، افزود: با تکیه بر توان داخل در راستای نیل به اهداف تعریف شده تلاش می شود.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: با توجه به اینکه ماموریت واحدهای فنی، حفظ وضع مطلوب تجهیزات، قطعات و تاسیسات صنعتی است لذا متخصصان و مهندسان امور فنی و بازرگانی شرکت با استفاده از توان داخل و شرکت‌های دانش بنیان اقدام به طراحی، ساخت و بومی سازی تجهیزات مهم و مورد نیاز مناطق عملیاتی می‌کنند.
به گفته وی، کارت‌های الکترونیکی سیستم‌های اندازه گیری نفت، شیر چهارراهه سامانه‌ صحت سنجی سیستم اندازه گیری نفت‌خام (پروور)، اکچویتور شیرآلات صنعتی، قطعات الکترونیکی و مکانیکی سیستم‌های اندازه گیری نفت با تلاش متخصصان شرکت و استفاده از توان داخل ساخته شده که صرفه اقتصادی قابل توجهی برای شرکت داشته است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/398864/شرکت-پایانه‌های-نفتی-نگاه-ویژه‌ای-به-بومی‌سازی-تجهیزات-دارد
بستن   چاپ