آریا جوان
خط و نشان متفکر آزاد برای دولت
يکشنبه 15 تير 1399 - 16:14:00
آریا جوان - مهر / عضو هیات رئیسه مجلس گفت: قطعا مجلس منتظر نخواهد ماند تا دولت از خواب بیدار شود و اگر آنان نسبت به وضع موجود پاسخگو نباشند آنان را پاسخگو خواهیم کرد.
روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از گزارش سرپرست وزارت صمت اظهار داشت: آقای روحانی در سال 92 و در زمان انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که 30 درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم‌ها و 70 درصد آن مربوط به سوءمدیریت مسئولان است و در این شرایط باید به رئیس جمهور بگوییم که شما برای برطرف کردن سو مدیریت مسئولان چه کردید؟
وی بیان کرد: مردم ما همه فشارها را تحمل کردند و هر روز منتظر یک عدم ثبات اقتصادی جدید هستند و باید به فکر حل مشکلات اقتصادی آنان باشیم.
عضو هیأت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات قانون به اندازه کافی وجود دارد اما در زمینه اجرا و نظارت مشکلاتی پابرجاست، گفت: فقط برای بررسی قیمت گوشت کافی است که به کشتارگاه‌ها سر بزنید و ببینید تولیدکنندگان گوشت را با چه قیمتی عرضه می‌کنند و مصرف کنندگان آن را با چه قیمتی تحویل می‌گیرند که فاصله فاحش این قیمت‌ها نشان دهنده سو مدیریت دولت است.
متفکر آزاد تاکید کرد: قطعاً مجلس شورای اسلامی منتظر نمی‌ماند تا دولت از خواب بیدار شود و تحرکی داشته باشد. دولت باید در قبال وضعیت معیشتی مردم پاسخگو باشد و اگر پاسخگو نباشد ما آنان را پاسخگو خواهیم کرد.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال 97 ارز 4200 تومانی برای واردات اسباب بازی و نخ دندان و دیگر کالاهای غیرضروری صرف شد و وزارت صمت باید بر این مساله نظارت کافی داشته باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/399828/خط-و-نشان-متفکر-آزاد-برای-دولت
بستن   چاپ