آریا جوان
در فدراسیون انجام شد:
دیدار کاوه احمدی و اسبقیان/ بررسی عملکرد روابط عمومی فدراسیون ورزش ‌های جانبازان و معلولین
دوشنبه 16 تير 1399 - 13:51:49
آریا جوان - مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان امروز با اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در محل فدراسیون دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش ‌های جانبازان و معلولین، امروز دوشنبه 16 تیر ماه، کاوه احمدی و همکاران روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با اسبقیان رئیس و ابراهیمی مدیر روابط عمومی فدراسیون دیدار کردند.
در این جلسه که صبح امروز برگزار شد، عملکرد فدراسیون در حوزه‌ی تولید، سرعت و صحت اخبار و حضور در کارگروه روابط عمومی فدراسیون‌ها مورد بررسی و تایید قرار گرفت.
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه اسبقیان با ورزش و رسانه بیگانه نیست و با توجه به این موضوع ما از سوی فدراسیون ورزش ‌های جانبازان و معلولین دغدغه ای نداریم.
اسبقیان در پایان جلسه ضمن اعلام رضایت از مجموعه روابط عمومی فدراسیون تاکید کرد: روابط عمومی قلب هر مجموعه ای است و نیاز به آرامش دارد.
وی ضمن قدردانی از تلاشهای ناظمی اظهار داشت: با حضور کاوه احمدی آرامش در فضای رسانه ای دو چندان شده است و ما با تلاش همکاران فدراسیون به تعامل خود با وزارت ادامه خواهیم داد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/400862/دیدار-کاوه-احمدی-و-اسبقیان--بررسی-عملکرد-روابط-عمومی-فدراسیون--ورزش-‌های-جانبازان-و-معلولین
بستن   چاپ