آریا جوان
بهترین بازی‌های رایگان اندروید و آیفون برای کودکان
دوشنبه 16 تير 1399 - 16:21:25
آریا جوان - گیم اسکن/اندروید (Android) و آیفون (iPhone) بازی‌های باکیفیت برای کودکان کم ندارند. بله، درست است که گیمینگ در سال‌های گذشته روز به روز به یک فعالیت «بالغانه‌تر» برای گذران زمان تبدیل شده است، اما هنوز هم عناوین زیادی برای سرگرم نگه داشتن کودکان در همه سنین تولید می‌شود. در این مقاله، ما نگاهی به بهترین بازی‌های رایگان برای کودکان روی اندروید و آیفون می‌اندازیم؛ از عناوین آموزشی گرفته تا بازی‌هایی که راحت و سرگرم‌کننده هستند. مطمئن باشید که در گیم اسکن، بازی‌های رایگان مناسبی را برای کوچولوهای خود، فارغ از سن آن‌ها پیدا می‌کنید.
لیست کامل در www.gamescan.net
بیشتر از یک بازی رایگان برای کودکان خود می‌خواهید اما نمی‌خواهید چندین اپ دانلود کنید؟ پس PBS Kids Games بازی مناسبی برای شما است. این بازی، شامل بیش از 100 مینی‌گیم رایگان است که به بچه‌ها این شانس را می‌دهد که با چند تا از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های ادبیات کودکان، مثل Sesame Street، Arthur و The Cat in the Hat بازی کنند. بیشتر بازی‌ها در طبیعت خود آموزشی هستند، مثلا کودکان را در حالی که پیتزا درست می‌کنند به شمردن تشویق می‌کند، یا در حالی که Whac-A-Mole بازی می‌کنند کلمات را هجی می‌کنند و موارد دیگر.
بازی Crossy Road یک بازی رایگان برای کودکان است که سبک کلاسیک پرش قورباغه‌ای (Frogger) را ارتقا می‌بخشد. شما کنترل طیفی از کاراکترها را از مرغ‌های کوچک گرفته تا بازیکنان بیسبال بر عهده می‌گیرید که همه آن‌ها سعی دارند از جاده عبور کنند. بله، ساده به نظر می‌رسد و تکراری هم هست، اما Crossy Road انبوهی از جذابیت‌ها و شگفتی‌ها را به آن اضافه می‌کند. اول از همه، بازی شامل گرافیکی مربعی و بلوکی به سبک ماینکرفت است. دوما، محیط‌های جاده‌ای آن پر از موانع غیرمنتظره و چالش‌برانگیز است، از قطارهای سریع‌السیر گرفته تا عقاب‌های گرسنه. /

http://www.javanannews.ir/fa/News/401033/بهترین-بازی‌های-رایگان-اندروید-و-آیفون-برای-کودکان
بستن   چاپ