آریا جوان
از سوی دوست مجازی ام تهدید می شوم!
دوشنبه 16 تير 1399 - 22:33:06
آریا جوان - مشاوره24/ سوال: سلام وقت بخیر خسته نباشید من 25 سالمه و 4 ساله ازدواج کردم و اوایل ازدواج با همسرم رابطه م خوب نبود یه بار اتفاقی تو تلگرام با یه پسر 17 ساله آشنا شدم و و عاشق هم نبودیم و فقط حرف میزدیم و رابطه مون احساسی شده بود تا اینکه بهش گفتم شوهر دارم و از اون روز گفت بری دیوونه میشم نرو با من حرف بزن گفتم نه نمیتونم دیگه این اسمش خیانته من تازه به خودم اومدم و میخوام زندگیمو سروسامون بدم خیلی اذیتم میکنه مدام تهدید میکنه میگه اسکرین شات و عکسا و ویساتو میفرستم برای شوهرت آیدی اینستاگرام همسرمو داره 2 ماهه داره تو اینستاگرام تهدیدم میکنه که جواب بده وگرنه این کارو میکنم با من باید حرف بزنی البته گاهی التماس میکنه و میگه توروخدا جون مادرت و… . حتی یه بار به داییم پیام داده که به فلانی بگو جواب منو بده از دوستاشم . داییم فکر کرد دختره . نمیدونم چیکار کنم همین امروز صب با پیام تهدیدش بیدار شدم هیچ شماره ای ازم نداره فقط تو اینستاگرام پیام میده و 2 ماهه با وجود تهدید و … جوابشو ندادم امروز قسم خدا خورده به شوهرم پیام میده یا اینکه میرم باهاش حرف میزنم تورو خدا کمکم کنید من بارها از دهن شوهرم شنیدم که گفته کوچیکترین خیانتو کنی طلاقت میدم . شوهرم اصلا منطقی نیس که بهش بگم از بین دوستان و خانواده هم همین طور نمیتونم برم پلیس فتا شکایت کنم من نمیخوام آبروم بره اشتباه کردم چیکار کنم؟
الهام متقی (زوج درمانگر،مشاوره پیش از ازدواج و فردی،مدرس مهارت های والدگری)
کاری نمی تونی بکنی جز این دو مورد: ١- مسئولیت انتخاب قبلی ات و قبول کن، انتخاب قبلی ات ورود به رابطه با یک نوجوون بوده، چون به خودت اومدی و میخوای متعهد باشی معنیش این نیست که تبعات تصمیمات قبلیت هم دود میشه میره هوا. بنابراین چه بخوای چه نخوای پای پیامدهاشم باید بایستی
2- به تهدید ها واکنش نده، این سوال و جواب بده که بعد از دو ماه تهدید چرا هیچکاری نکرد؟ تهدید گر خودش در موضع ضعیف و ترسه وگرنه به تهدید رو نمیاورد، پس پاسخ دادن و واکنش دادن به تهدید مساوی با تقویت شدن اسن نوع رفتار. اون پسر میدونه اگر تهدید ها عملی بشه و زندگی تورو بهم بریزه هرگز تورو به دست نخواهد آورد چون باعث میشه تو ازش متنفر و دورتر بشی.
نسیم مرتضوی (بازی درمانگر کودک، درمانگر اعتیاد و مشاور پیش از ازدواج)
سلام دوست خوبم اول از همه ازت تشکر میکنم بابت اعتمادت و اینکه مشکلت رو با ما در میون گذاشتی. میفهمم که تهدیدهای این آقا پسر نگرانت کرده اما بهتره اگه آگاه نیست تو آگاهش کنی که با اینکار بیشتر از همه پای خودش وسطه. هم از جانب همسرت شکایت میشه ازش و هم خودت اگه بتونی ثابت کنی که تهدیدت میکنه میتونی شکایت کنی که حتی حبس و شلاق هم داره. دوست خوبم انسان جایزالخطاست پس اول سعی کن خودت رو ببخشی و درک درستی هم از رفتار غیر منطقی او داشته باشی. این آقا به خاطر سن پایینش متوجه تبعات رفتارش نیست و احتمالا دچار اختلال شخصیته . بنابراین برای جلوگیری از هر مشکل و خطری سعی کن عصبانیتش رو تحریک نکنی و به آهستگی و منطقی آرومش کنی تا خودش هم به آمادگی لازم برای جدا شدن برسه. 

http://www.javanannews.ir/fa/News/401286/از-سوی-دوست-مجازی-ام-تهدید-می-شوم!
بستن   چاپ