آریا جوان
برخورد با خودروهاي اخلال‌گر ترافيک در چهارشنبه‌سوري
شنبه 21 اسفند 1395 - 3:31:34 PM
آريا
سردار حسين ساجدي‌نيا با اشاره به کنترل بزرگراه‌ها، معابر و خيابان‌هاي شهر تهران از سوي ماموران پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ، در روزهاي پاياني سال 95، گفت: با توجه به فرا رسيدن روزهاي پاياني سال و همچنين خروج شهروندان و مسافران نوروزي و حضور شهروندان براي زيارت اهل قبور، پيش‌بيني مي‌شود ترافيک تردد در مسيرهاي منتهي به بهشت زهرا(س)، مبادي خروجي و معابر اصلي شهر تهران، بيش از پيش افزايش يابد؛ بنابراين در روزهاي پاياني سال تمامي اين مسيرها در پوشش کامل ماموران پليس راهور قرار خواهد گرفت.

وي با اشاره به افزايش سفرهاي درون شهري در روزهاي پاياني سال به ويژه در معابر منتهي به مراکز خريد نظير امين‌الملک، امامزاده حسن، تجريش، افسريه، بسيج، مولوي، مصطفي خميني، شوش و ... گفت: با توجه به افزايش تقاضاي مردم براي خريدهاي نوروزي پيش‌بيني‌ مي‌شود روزهاي پيش رو شاهد ترافيک پرحجمي در برخي مناطق تهران بويژه منطقه بازار باشيم؛ بنابراين با اتخاذ يکسري تمهيدات ترافيکي در اين معابر و با حضور محسوس و نامحسوس مامورين پليس و بهره‌مندي از دوربين‌هاي نظارتي اقدام به تسهيل ترافيکي و تامين امنيت شهروندان خواهيم کرد.

ساجدي نيا، با تاکيد بر استفاده پليس راهنمايي و رانندگي از دوربين‌هاي کنترل ترافيک، از شهروندان خواست که سفرهاي درون شهري خود در مناطق مرکزي شهر را مديريت کنند.

وي درباره تهميدات پليس راهور در چهارشنبه آخر سال نيز گفت:‌ اين موضوع بيشتر يک طرح انتظامي است، اما همکاران من تمهيدات ترافيکي ويژه اي را هم در اين شب خواهند داشت و قطعا با خودروهايي که بخواهند با امنيت و آرامش شهروندان بازي کرده يا اقدام به اخلال در آمد و شد شهروندان کنند، برخورد قانوني خواهد شد.


http://www.javanannews.ir/fa/News/4024/برخورد-با-خودروهاي-اخلال‌گر-ترافيک-در-چهارشنبه‌سوري
بستن   چاپ