آریا جوان
پیشنهاد 50 میلیونی یوونتوس برای جلب نظر ستاره رم
جمعه 20 تير 1399 - 01:21:22
آریا جوان - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: آلفردو پدولا خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که یوونتوس با پیشنهادی به مبلغ 50 میلیون یورو نقد و پاداش بر اساس عملکرد در نظر دارد که نیکولو زانیولو ستاره رم را به خدمت بگیرد.
رم مثل خیلی از باشگاه های دیگر فوتبال اروپا به خاطر بحران کرونا دچار مشکل مالی شده است و هیچ بعید نیست که راضی به فروش زانیولو شوند تا بتوانند برخی از مشکلات مالی خود را جبران کنند. پدولا خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که بیانکونری ها به صورت جدی شرایط جذب این بازیکن 21 ساله را دنبال می کنند. یووه در هفته های اخیر از جذب ساندرو تونالی از برشیا ملقب به "پیرلوی جدید" ناامید شده و به همین خاطر زانیولو می تواند به هدف شماره یک تیم تورینی تبدیل شود.
به نظر می رسد که رم با مبلغ 50 میلیون یورو نقد به علاوه پاداش بر اساس عملکرد به فروش زانیولو رضایت خواهد داد. بانوی پیر البته فعلا تا پایان فصل در فوتبال ایتالیا برنامه ای برای اقدام جدی در زمینه نقل و انتقالات ندارد. البته گفته می شود که رئال مادرید تیم دیگری است که شرایط زانیولو را دنبال می کند. این هافبک هجومی پس از ریکاوری از مصدومیتش در حال حاضر به مرز آمادگی کامل رسیده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/403820/پیشنهاد-50-میلیونی-یوونتوس-برای-جلب-نظر-ستاره-رم
بستن   چاپ