آریا جوان
میلان دوباره شرایط محصول آکادمی بارسلونا را دنبال می کند
جمعه 20 تير 1399 - 02:03:39
آریا جوان - آخرین خبر / میلان شاید در تابستان پیش رو دوباره به سراغ دنی اولمو محصول آکادمی بارسلونا برود و بدین ترتیب مهاجم لایپزیش به رالف رانگنیک در سن سیرو ملحق شود.
توتومرکاتو وب گزارش داده است که میلان تلاش خواهد کرد تا این بازیکن 22 ساله را به خدمت بگیرد. پیش از این نیز میلان شرایط این بازیکن اسپانیایی را دنبال می کرد اما اولمو در زمستان و فصل نقل و انتقالات ژانویه ترجیح داد که راهی بوندسلیگا شود و به تیم لایپزیش ملحق شود.
میلان مدتهاست که شرایط بازیکن اسپانیایی را دنبال می کند و در زمستان گذشته تلاش کرد تا او را از دینامو زاگرب بخرد. حالا احتمال دارد که اولمو پس از شش ماه از لایپزیش جدا شود و به نظر می رسد که روسونری ها تلاش دوباره ای برای جذب وی خواهند داشت. رانگنیک المانی که احتمالا فصل آینده هدایت میلان را به عهده می گیرد در تلاش است تا نظر اولمو را جذب کند و این بازیکن راه حضور در فوتبال ایتالیا را در پیش بگیرد و به سن سیرو ملحق شود
اولمو سخت در تلاش است تا نظر لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا را برای حضور در یوروی سال آینده جلب کند و به نظر می رسد که حضور در تیمی نظیر میلان نسبت به تیم لایپزیش بیشتر او را مورد توجه قرار خواهد داد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/403827/میلان-دوباره-شرایط-محصول-آکادمی-بارسلونا-را-دنبال-می-کند
بستن   چاپ